ברוך אתה ה’ אלוהינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על ספירת העומר
הרחמן הוא יבנה בית המקדש ויחזיר העבודה למקומה במהרה בימינו אמן:
לַמְנַצֵּח בִּנְגִינֹת מִזְמוֹר שִׁיר: אֱלֹהִים יְחָנֵּנוּ וִיבָרְכֵנוּ יָאֵר פָּנָיו אִתָּנוּ סֶלָה: לָדַעַת בָּאָרֶץ דַּרְכֶּךָ בְּכָל גּוֹיִם יְשׁוּעָתֶךָ: יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם: יִשְׂמְחוּ וִירַנְּנוּ לְאֻמִּים כִּי תִשְׁפֹּט עַמִּים מִישׁוֹר וּלְאֻמִּים בָּאָרֶץ תַּנְחֵם סֶלָה: יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם: אֶרֶץ נָתְנָה יְבוּלָהּ יְבָרְכֵנוּ אֱלֹהִים אֱלֹהֵינוּ: יְבָרְכֵנוּ אֱלֹהִים וְיִירְאוּ אֹתוֹ כָּל אַפְסֵי אָרֶץ:
אָֽנָּֽא בְּכֹֽחַ. גְּדוּלַת יְמִינֶֽךָ. תַּתִּיר צְרוּרָה:
קַבֵּל רִנַּת. עַמֶּֽךָ שַׂגְּבֵֽנוּ. טַהֲרֵֽנוּ נוֹרָא:
נָא גִבּוֹר. דּֽוֹרְשֵֽׁי יִחוּדֶֽךָ. כְּבָבַת שָׁמְרֵם:
בָּֽרְכֵֽם טַהֲרֵם. רַחֲמֵי צִדְקָתֶֽךָ. תָּמִיד גָּמְלֵם:
חֲסִין קָדוֹשׁ. בְּרֹב טֽוּבְךָֽ. נַהֵל עֲדָתֶֽךָ:
יָחִיד גֵּאֶה. לְעַמְּךָ פְנֵה. זֽוֹכְרֵֽי קְדֻשָּׁתֶֽךָ:
שַׁוְעָתֵֽנוּ קַבֵּל. וּשְׁמַע צַעֲקָתֵֽנוּ. יוֹדֵֽעַ תַּעֲלוּמוֹת:
(בלחש): בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
היום שמונה ועשרים יום לעומר, שהם ארבעה שבועות. הרחמן הוא יבנה בית המקדש ויחזיר העבודה למקומה במהרה בימינו אמן.
מלכות שבנצח.
אין דבר יותר נצחי מהמלכות, מהשכינה, מהקשר בין איש לאשה. כשמכינים מרק, אז לוקחים ירקות, מטגנים אותם, מוסיפים תבלינים ומבשלים אותם במים. כמה שעות – ונהיה מרק. הירקות הנפרדים, הקישואים והבצלים ותפוחי האדמה – נהיו לדבר אחד. אי אפשר להפריד אותם יותר. אין פעולה שתחזיר את המצב לקדמותו, שתהפוך את המרק בחזרה לאוסף של ירקות בודדים. זו התכלית של זוגיות, שהיא נצחית. על כן יעזוב איש את אביו ואת אימו ודבק באשתו והיו לבשר אחד. המלכות מתמזגת בתפארת על ידי הנצח, וככה זה נשאר. זה סוד ההצלחה, סוד האהבה, ההתמזגות הנצחית שכולנו שואפים אליה ללא הפסקה. מלכות שבנצח – להיות ביחד, להיות אחד.
שבת שלום.