חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השרה מאי גולן באו"ם: "אתם נותנים לגיטימציה לאונס"

השרה לשוויון חברתי מאי גולן נאמה באו"ם בעצרת מרכזית והזכירה לכולם לא לשכוח את הטבח הנורא של ה- 7 באוקטובר

שתפו :

השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, נאמה בעצרת המרכזית באו"ם לכבוד ציון יום האישה הבינלאומי וזעקה את זעקתן של נשות ישראל נגד השתיקה של ארגוני הנשים הבינלאומיים – נוכח מעשי האונס והטבח שעברו נשים ישראליות ויהודיות ולנוכח חוסר המעש המשווע שלהם להחזרת החטופות והחטופים.

לחלק מן המשתתפים נאומה של גולן היה משמעותי והיא זכתה למליאות כפיים והזדהות עם המדינה, הנציגים הטורקים בראשות שרת המשפחה והשירותים החברתיים של טורקיה, מהינור אוזדמיר גוקטאס, נטשו את האולם במחאה "נגד התקפות ישראל על רצועת עזה".

השרה גולן אמרה במהלך הנאום "מדוע נשים יהודיות צריכות לעמוד כאן ולהשמיע את טענותיהן בפני העולם? האם מישהו מכם היה מעז לדרוש הוכחות על אונס או תקיפה מינית מכל אישה אחרת? אני בספק רב", זעקה השרה גולן והוסיפה ביקורת חריפה כלפי המשתתפים "אתם נותנים לגיטימציה לאונס, לגיטמציה לתקיפות מיניות, לגיטימציה להמשך החזקת החטופות והחטופים בגיהינום!"

גולן ביקרה את הצביעות בנושא ודרשה באופן ברור: "חוסר המעש והפסיביות שלכם מזעזע ולא יאומן, אבל המאמצים היזומים שלכם להכחיש את האלימות המינית כלפי נשים ישראליות ויהודיות בחמשת החודשים האחרונים, תוך העלמת עין מסבלם של החטופים – היא בלתי נתפסת".

השרה גולן לא חסכה גם בביקורת נגד אונר"א והשתתפות של עובדי הארגון במעשי הרצח והאונס בטבח, גולן אמרה כי "ההצהרות שלהם מעוותות ומפארות רצח וחטיפה של נשים ישראליות תוך התייחסות בהמתית ומרתיחה אליהן. אי אפשר – ואסור להתעלם מכך!".

 

בסיום נאומה דיברה גולן נגד שתיקת מועצת האו"ם וארגוני הנשים אל מול מעשי האונס והטבח ואמרה "אף אחד מאיתנו, אפילו הצבועים ביותר, לא יכולים להתעלם מהזוועות שהתרחשו בשביעי לאוקטובר. אני קוראת לעולם, לאו"ם, לארגוני זכויות אדם ותומכי נשים, שימו קץ לבושה הזאת ההיסטוריה תשפוט את מי שישתוק. לעולם לא עוד! עם ישראל חי!" אמרה גולן.

yossi
Author: yossi

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום