Search
Close this search box.

מדריך לבניית אתר בוורדפרס

שתפו :

pixabay

אנחנו חיים בעידן מתקדם ושונה מאוד מזה שההורים שלנו התנהלו בתוכו. היום, אנחנו מצד אחד יכולים להתפרנס בקלות יחסית, תוך שאנחנו יוצרים קשרים עם קהל לקוחות אותו אנחנו יכולים למצוא בכל מקום. כלומר, אנחנו כבר לא צריכים להתגורר באותה שכונה כדי לעודד לקוחות מקומיים להיכנס למספרה או לחנות שלנו. היום, אנחנו יכולים למשוך לקוחות על ידי הקמה של אתר מתקדם, אליו יחשפו דרך מנוע החיפוש של גוגל. מצד אחד, אין פשוט מזה. מהצד השני, הרי שכמו שאנחנו יכולים להקים אתר בקלות יחסית, כך גם המתחרים שלנו. לכן, עלינו לעבוד בצורה חכמה כדי לעודד קהל גדול של לקוחות פוטנציאלים להגיע דווקא אלינו. איך נעשה את זה? הקמה של אתר בוורדפרס בהחלט יכולה להיות צעד נכון בכיוון הזה. אבל למה דווקא וורדפרס וממה כדאי להישמר? על הכל נדבר במאמר הבא.

כמה מילים על הקמת אתר ומנוע החיפוש של גוגל

כאשר אנחנו מקימים אתר לעסק, אנחנו צריכים לעבוד בשני מישורים כדי להצליח ולהרכיב את התמונה המלאה. מצד אחד, אנחנו צריכים להבין איך אנחנו בונים אתר אשר עונה לצרכים שלנו במדויק. כלומר, אתר בו אנחנו מספקים מידע רלוונטי ללקוחות שלנו, מוכרים דרכו מוצרים במידת הצורך ומעבירים דרכו את המידע החשוב ביותר עבורינו כמו דרכים ליצירת קשר עם בית העסק וכן הלאה. מהצד השני, אנחנו צריכים לחשוב על מנוע החיפוש של גוגל. הרי נסו לחשוב על עצמכם, מתי בפעם האחרונה הסתכלתם על אתרים הממוקמים במקום שביעי או שמיני ברשימת החיפוש? כדי שנגיע ראשונים במנוע החיפוש בכל פעם מחדש, אנחנו צריכים להבין איך עושים שיווק אורגני? איך מעדכנים את האתר באופן קבוע כדי שמנוע החיפוש יסמן את האתר כרלוונטי לקהל הגולשים. איך להשתמש במילות מפתח נכונות, איך לשפר את מהירות הגלישה ואת חווית המשתמש כדי לעודד את הגולשים להישאר באתר זמן רב ככל הניתן וכן הלאה. אלו בדיוק הסיבות בגינן בניית אתר בוורדפרס הפכה פופולארית כל כך בשנים האחרונות. שכן אנחנו מדברים על פלטפורמה נגישה יחסית ובעיקר, כזו המאפשרת עדכון של האתר בקלות יחסית. מה שבאופן טבעי, מקנה לנו שליטה כאשר אנחנו רוצים לשפר את הקידום האורגני ולהגדיל את קהל הלקוחות של העסק שלנו.

למה וורדפרס נחשב פופולארי כל כך?

דיברנו על כך בקצרה, אבל כעת נרחיב. היום, אפשר לומר כי כמעט רבע מהאתרים ברשת הוקמו ומנוהלים, דרך השרת של וורדפרס. אם נחזור אחורה בקצרה, נוכל לומר כי השרת הוקם בתחילה כדי לאפשר לגולשים מכל רחבי העולם להקים בלוגים פשוטים יחסית. בימים שקדמו לרשתות החברתיות. השרת מאופיין בכך שהוא מאפשר כמעט לכל אדם להקים אתר פשוט יחסית. אנחנו יכולים דרך המערכת להגדיר אילו עמודים יהיו 'עמודי אב', כאלו אשר לא משתנים כמעט כמו עמוד אודות או עמוד יצירת קשר וכדומה. אנחנו יכולים להגדיר עמודים הצפויים להשתנות ולהתעדכן.

אפשר להתקין על האתר פלאגינים ותוספים שונים. כאלו אשר יכולים לשפר את מהירות הגלישה באתר לדוגמא או כאלו אשר יאפשרו לנו למכור מוצרים לקהל הלקוחות והיד עוד נטויה. כיוון שוורדפרס נחשבת פלטפורמה המבוססת קוד פתוח, למעשה כל הזמן מתפתחים תוספים נוספים אשר הופכים את העבודה עם האתר פשוטה יותר ונגישה גם עבור מי שלא בהיכרח מכירים את התחום.

מתי כדאי להיעזר בבונה אתרים מקצועי

בניית אתר בוורדפרס אמנם הופכת את התחום כולו הרבה יותר נגיש. מהצד השני, כדי להצליח להקים אתר אשר יבלוט מעל האחרים, עלינו להשתמש בלא מעט ידע מקצועי. בסופו של יום, בונה אתרים מקצועי מכיר טוב יותר את התנאים לשיווק אורגני. הוא זה אשר יכול לעזור לכם לבחור חברת אחסון ישראלית, אשר תספק לנו שרתים מתקדמים לאתר. בקצרה נגיד כי ככל שהאתר מתפתח, כך אנחנו צריכים שרתים מתקדמים ואיכותיים יותר. כיוון שוורדפרס מבוסס על קוד פתוח, כמו שכבר אמרנו, יש לא מעט אתגרים בתחום האבטחה אותם אנחנו צריכים לקחת בחשבון. אין ספק כי חברות אחסון ישראליות יכולות לספק לנו, הגולשים הישראלים, מענה איכותי ואמין יותר בדרך כלל.

לסיכום, אפשר לומר כי בשנת 2024 אין בעל עסק אשר יכול להימנע מהקמה של אתר מתקדם לבית העסק. אמנם, אפשר וכדאי ללמוד קצת על בניית אתרים. עם זאת, גם כאשר מדובר על בניית אתר בוורדפרס, כדאי להתייעץ עם בוני אתרים מנוסים ועם אנשי מקצוע המכירים את עולם השיווק האורגני בגוגל.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום