חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משנה כיוון? בנט של אחרי שמרית מאיר נשמע אחרת לגמרי

מה עומד מאחורי הפרשתו של כלפון, למה הוא עדיין שומר על כבודה של ימינה והאם בנט משנה כיוון? פאנל פוליטי

שתפו :

 

הפרשן הפוליטי מאיר פרייליכמן מגיע שוב לאולפן TOV, והפעם: הדחתו של ח"כ כלפון, האיומים על סילמן ושינוי הכיוון של בנט.

השבוע הקודם נסגר בהדחתו המפתיעה של יום טוב כלפון מרשימת ימינה. פרייליכמן מזכיר שלכלפון בתור חבר כנסת נורבגי, לא היה באמת כח משמעותי. ניתן להדיח אותו בכל שלב והוא לא מהווה איום על יציבות הקואליציה. לדבריו, יכול להיות שההדחה של כלפון נובעת מכך שהוא סממן ימני שעשה לבנט כאב ראש, אבל לא שולל שכלפון הודח את בגלל דרישה של מפלגת רע"מ.

כלפון נותן בימים האחרונים ראיונות לערוצי הטלויזיה ומדבר על הדחתו. כלפון, למרות שהודח שומר על כבודו של בנט ומפלגת ימינה. פרייליכמן מסביר את ההתנהלות של כלפון. לדבריו, לכלפון אין עתיד פוליטי בשום מפלגה וכל עוד הדלת פתוחה, הוא רוצה להשאיר לעצמו את האופציה לחזור לימינה בקונסלציה מסויימת.

ביום שלישי האחרון היה דיון ארבעים חתימות בכנסת בו בנט, ברגע של איבוד עשתונות אמר לח"כ בן גביר כי: "אתה לא היית לוחם, מי אתה בכלל?!" פרייליכמן אומר שטבעי שבנט יאבד את העשתונות כי בכל זאת הוא בנאדם, אבל מציין שבתור אחד שליווה אותו שנים, הוא לא זוכר שהפריע לו המקום בו פרייליכמן שירת בצבא. הוא מוסיף שהשותפים הקואליציונים של בנט בדמות לפיד, מיכאלי וליברמן גם שירתו בקרבי, ושלא נדבר על מנסור עבאס.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום