חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עובדים סיעודיים לא חייבים לחפש ברשתות החברתיות

Shutterstock

התחום הסיעודי הרחב מונה בתוכו מגוון גדול של עובדי סיעוד, ולא רק מטפלים סיעודיים שאנחנו רגילים לראות במקומות רבים לצד קשישים שבהם הם מטפלים. סיעוד אינו מקצוע טכני או אדמיניסטרטיבי. מדובר בעבודה עם אנשים בשעות הקשות ביותר שלהם ולכן יש חשיבות רבה מאוד לדיוק בבחירת המטפלים ובעלי המקצוע שמעסיקים. בגלל אופי העבודה, זהו תחום שדורש לא רק מיומנויות מקצועיות אלא גם תכונות אישיות ויכולות תקשורת שהופכות את העובדים למתאימים לתפקיד רגיש זה. תיגבור סיעוד היא חברת הסיעוד המובילה בישראל שמודעת לכל ההיבטים הכרוכים במקצוע זה, ולכן העובדים שמועסקים בה להשמה חייבים לשלב את כל התכונות כדי להתאים לכך.

חיפוש עובדים סיעודיים ליקיריכם

תחום הסיעוד מגוון וכולל בתוכו תפקידים רבים שלא כולם קשורים לטיפול בקשישים או בבעלי מוגבלויות סיעודיים. אנחנו נוטים להתרכז בעיקר בהם משום שקיים קושי מסוים באיתור עובדים כאלה ובהתאמתם למשפחה, כפי שהניסיון מלמד. כבר שנים רבות ישראלים רגילים להעסיק עובדי סיעוד זרים מכמה מדינות שכבר הסתגלו לכאן, ולכן כל העסקה שלהם כרוכה בהוצאת היתרי עבודה ובהליכים ביורוקרטיים הכרחיים. חברת שירותי כוח אדם שמחזיקה מאגר עובדים כזה ומתווכת בין משפחות לבין העובדים והרשויות במדינה מקילה על כל מי שמחפש עובד מתאים לצרכיה. המאגר הגדול והזמין מאפשר לכם גם לאתר עובדים בדחיפות כאשר זה נדרש, והשירות שניתן לכם בתחום זה מקיף הרבה יותר מאשר רק איתור עובדי סיעוד מתאימים.

כל מה שצריך לדעת על עובדי סיעוד

חברת שירותי הסיעוד מטפלת לא רק בהשמת עובדי סיעוד, איתור ומיון שלהם. היא גם מספקת למשפחות את השירותים החיוניים כל כך בייעוץ ומתן מידע מקיף על כל מה שנדרש כדי לדעת לקראת מה אתם הולכים. אם זאת הפעם הראשונה שבה אתם נתקלים בצורך לחפש עובד סיעודי, זה הרגע לקבל את הליווי המקצועי מהרגע שבו הבנתם שזה הפתרון הטוב ביותר ליקיריכם. הסוגים השונים של טיפול סיעודי, הרמות השונות של המוגבלויות שמחייבות עזרה, האפשרויות שעומדות בפניכם בהעסקת עובדים ואפילו עזרה בכל הניירת שנדרשת על מנת להוציא היתרי עבודה להעסקת עובדי סיעוד זרים. יש גם עובדי סיעוד ישראלים, כמובן, אבל לפעמים המתאים לכם ביותר הוא דווקא עובד זר וכאן חייבים לטפל בנושא ברגישות המתבקשת ובהתאם לחוקי העבודה בישראל.

ייעוץ מקצועי וליווי במוסדות סיעוד

לפעמים הפתרון הטוב ביותר הוא דווקא בית אבות שמתאים לרמת התפקוד של יקיריכם וכאן שפע המידע עשוי לבלבל כל אחד. הזכויות של הקשיש, המוסדות השונים שמציעים את שירותיהם, ההתאמה המדויקת לסוג המוסד הסיעודי ליקיריכם, ההפניות המתאימות לפתרונות דיור מוגן וכמובן הצמדת מטפל סיעודי פרטי וכל מה שנדרש לכך, כל אלה שירותים שאפשר לקבל מחברת תיגבור סיעוד, חברת הסיעוד המובילה בישראל. הקריטריונים לבחירת עובדי סיעוד ברורים מאוד ומחייבים רמת מיומנויות טיפול גבוהות יחד עם יכולת תקשורת טובה, אמפתיה ואישיות נעימה ומסתגלת לשינויים. התקשורת והכימיה של המטופל עם המטפל הסיעודי הן סוד ההצלחה של כל השמת מטפל סיעודי, וזה מה שיכול לעזור לכם בבחירת המטפלים הנכונים לכם ולמשפחה.

תיגבור סיעוד לשירותכם כבר קרוב לארבעים שנה

עשרות שנים שחברת תיגבור סיעוד צוברת את הניסיון שלה בתחום הסיעוד ובשירותי מטפלים למשפחות ולקשישים. החברה עובדת עם המגזר הפרטי ועם לקוחות מוסדיים כמו ביטוח לאומי, משרד הרווחה, משרד הבריאות ומשרד הביטחון. החברה מכסה מגוון גדול של שירותי סיעוד שעומדים לרשותכם, כולל ייעוץ וליווי משפחות בבחירת מוסדות אשפוז ודיור מוגן לקשישים ומציאת עובדים סיעודיים זרים וישראלים.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום