חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר עינת רמון: יש כוחות-על שמזרימים כמויות של כסף כדי ליצור עימות

ד"ר עינת רמון מדברת עם סמדר הילה שמואלי על התפיסה הציונית של החילונות הפרוגרסיבית ומה אפשר לעשות כדי לאחות את הפילוג בעם

סמדר הילה שמואלי מדברת עם ד"ר עינת רמון על הפוסט ציונות. מה קרה לציונות החילונית הסוציאליסטית? האם החילונים שרואים עצמם ה"עם הישראלי", הפסיקו להיות ציונים? המחאה החילונית הפרוגרסיבית דומה לקומוניזם הדורסני בבריה"מ. קבוצות רבות מהעם נדחקו החוצה על ידי הפקידות שמנהלת את המדינה ועובדת בשיטת "חבר מביא חבר". יש פה התערבות של כוחות מחוץ לארץ שמזרימים כספים עצומים כדי להגדיל את הפילוג ולפורר את העם היהודי מבפנים. הדרך היחידה לכונן חיים משותפים היא על ידי חיים בקהילות שמסוגלות להכיל קהילות ששונות מהן. אנחנו רוצים חברה שמבררת דברים ומדייקת אותם ששומעים בה קולות מהשמאל ומהימין, שמכבדים חשיבה עצמאית וקידמה אבל גם דת, משפחה וערכים מסורתיים.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אל האופק
אל האופק
1 חודש לפני

הימין בשלטון ועדיין לא מסוגל לאתר את מקורות הכספים ???
זו עוד הוכחה לחוסר היכולת של הימין למשול .
ימין אימפוטנטי .

רחל
רחל
1 חודש לפני

החילוניות היה אמצעי להקים את המדינה, אבל הבית זה ארץ הקודש, וצריך להבין שהכח בחילוניות בא ממחשבה של האומות, זה חושך ליהודי במקום אור לגויים. הארון ספרים היהודי שבגלל חכמיו יש קיום והמשכיות לעם יהודי דור דור, רק תחשבו כאלה שמדברים על הפרדה ישראל יהודה, בהם אין הבדל פה או בחוץ לארץ, הם המתבוללים . אבל זהות יהודי, בני ישראל, עם התורה, זה רק פה בארץ הקודש.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום