חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוני בן מנחם חושף: אנשי היחידה של הקצין הזה טוענים שהוא מנסה להתחמק מאחריות

המזרחנים ד"ר מוטי קידר ויוני בן מנחם מדברים על הכשלים של אגף המודיעין הישראלי ועל החונטה שנוצרה בו, של קצינים בכירים חסרי ראיה אסטרטגית, שכושלים בחיזוי אירועים בטחונים ומגבים זה את זה

ד"ר מוטי קידר מארח את יוני בן מנחם לשיחה על תפקודו אגף המודיעין הישראלי. בן מנחם אומר ששלומי בינדר שהתמנה לראש אמ"ן, עמד ב-7/10 בראש חטיבת המבצעים שכשלה, והרמטכ"ל עשה לו תחקיר שלא פורסם לציבור והכשיר אותו למינוי. חייבים לעשות שינוי במערכת המודיעינית. אני מצפה ששלומי בינדר ישלח הביתה את ראש 8200 באופן מידי. לדברי קידר מערכת המודיעין, שתפקדה גרוע בכל השנים האחרונות והגיעה לפיאסקו מוחלט ב-7/10, היא חונטה סגורה של אנשים שמגבים זה את זה. אנשים שעשו הערכות לא נכונות לאורך שנים. הם נכשלו ב-2021 בשומר חומות, בהערכה שפתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים תצית את המזרח התיכון וכמובן בטבח אוקטובר.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המשיח
המשיח
17 ימים לפני

רונן בר נפגע מחומרים פסיכיאטרים שסייענית נתנה לו בלי שיידע. היא רוצחת הזוג כדורי. והיא גם פגעה ברוני אלשיך ולכן הוא השתגע והמציא את תיקי האלפים.

חוטר ישי
חוטר ישי
17 ימים לפני

שלומי בינדר תואם חליווה תואם הרצי הלוי .כולם על סטרואידים לעומת אלי זעירא .עובדה.

אלון
אלון
17 ימים לפני

המרואיין הנכבד טוען ש"צריך להפריד את אמ"ן מהצבא, להכניס לשם אזרחים דוברי ערבית, להפוך אותו לגוף אזרחי עם עובדים דוברי ערבית ואופק תעסוקתי ורק אז הוא יתן תוצאות טובות". ובכן מר יוני מנחם הנכבד, ראיון גאוני. הבעיה שיש כבר שני גופים כאלו, מוסד ושב"כ. הם אזרחיים, דוברי ערבית, ובעלי אופק שירות. ואגב, גם את שני הגופים האלו אתם קוטלים בערוץ.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום