חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדינה מתאבדת: בחירה בשמאל זו בחירה בתרבות המוות

גלי בת חורין מסבירה על מה באמת אנחנו נאבקים במערכת הבחירות הנוכחית - על החיים עצמם - והיא מתחננת מאיתנו שנבין את זה ונתאחד כבר

שתפו :

play-rounded-fill

הסופרת והפובליציסטית גלי בת חורין, יו"ר פורום קפא שפירא, מדברת על מערכת הבחירות.

גלי מתעצבנת מכך שרוסו המראיין קורא לתפיסה הפוסטמודרנית "נאורות", והיא טוענת שזה משמש את השמאל החילוני. "נאורות זו תנועה של המאה ה17-18, שהצאצא הרוחני שלה זה הליברליזם, שזה אני", אומרת גלי, "לכן אני אשת ימין ולא בורה".

הנושא המרכזי של הבחירות, אומרת גלי, הוא הכרעה במאבק בין שני מחנות מאוד ברורים. מחנה של תרבות החיים ומחנה של תרבות המוות. "אם יש לך זיקה, ואתה בעד החיים, אתה נמצא בימין", אומרת גלי. השמאל רוצה מדינת כל תושביה, שזה היהודים פלוס הטרור הערבי. "האסלאם מקדם תרבות של מוות, ולכן מי שבוחר במחנה השמאל בוחר במוות".

https://tovnews.co.il/%d7%92%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%92%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%91-%d7%99%d7%95%d7%9d/

גלי נותנת עוד דוגמא לכך שהשמאל הוא תרבות מוות. "כל ילד שנולד הוא נולד עם החטא הקדמון של טביעת הפחמן שלו, הוא מזיק לכדור הארץ, המסר הוא 'אל תולידו ילדים כי זה פגיעה בכדור הארץ'". תפיסת השמאל הסביבתנית מחסלת את החיים בשם שמירה על כדור הארץ. גם על טרנסג'נדרים גלי אומרת שהם מעודדי תרבות מוות. "חותכים איברים לצעירים, את איברי ההולדה, אגב עד לא מזמן זה היה לא חוקי – זה תרבות מוות".

גלי מסבירה מה הפתרון אל מול תרבות המוות של השמאל. "תתאחדו", היא אומרת. כל אלו החפצים חיים חייבים להתחבר ביחד אם אנחנו מבקשים לעצור את תרבות המוות. "אני זהה לגבר חרדי", אומרת גלי. "אני לא מציעה לוותר על חילוקי הדעות, אבל את החילוקים נשמור לתוך הבית פנימה". כרגע אין לנו מקום לחילוקי דעות, אנחנו במצב של פיקוח נפש.

https://tovnews.co.il/%d7%92%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9f-%d7%a0%d7%a9%d7%95%d7%90%d7%94-%d7%9c%d7%92%d7%95%d7%99-%d7%95%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%9e%d7%91%d7%a7%d7%a9%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%9d/

"פרו ורבו" זה קודם לכל דבר, אומרת גלי, והשמאל כבר מזמן לא רוצה להכחיד את היהדות, אלא משהו הרבה יותר בסיסי – את החיים עצמם.

לבסוף גלי משתפת בסוד ומפתיעה, "אני אצביע ליכוד בגלל נתניהו, אבל אחרי שיילך נתניהו אני אצביע נעם".

 

צפו בראיון המלא

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אורי פרת
אורי פרת
1 שנה לפני

קשה להגיב על אמירות שאין קשר ממשי בינן ובין המציאות. גלי בת חורין ממציאה שמאל שלא קיים כדי להכות בו, וכמעט אין טעם להתווכח איתה.
נעיר רק הערה אחת. השמאל הוא פרגמטי, והואיל והוא יהודי וציוני ברובו המכריע, הוא רוצה במדינה יהודית עם גבולות שיבטיחו את יהדותה וציונותה.
לא כן הימין ברובו, ובוודאי זה שגלי משתייכת אליו, שהוא מדבר על זהות ויהדות וציונות, אך בפועל חותר למדינה מהים עד הירדן שרוב תושביה יהיו מוסלמים. כנראה, חלק מהימין חושב שאלוהים יעזור, והאכזריות תעזור, והערבים ילכו. וחלק חושב שהמצב העכשוי, שבו הערבים נחותים, נשלטים, מדוכאים, יימשך לנצח. שניהם טועים. אלוהים לא עוזר, ודיכוי לא נמשך לנצח.

רות דוד המודחתת
רות דוד המודחתת
1 שנה לפני
הגב ל  אורי פרת

החלום על מדינה יהודית הוא לא מעשי כל עוד 20% מהתושבים במדינה הם ערבים שרואים עצמם כפלסטינים ולא אזרחי מ. ישראל.
דבר נוסף וחשוב לא פחות, הדרישות של הפלסטינים שלמעשה אינם מוכנים לקבל את ישראל כמדינה יהודית,הם רוצים את כל שטחי המדינה ורואים בנו פולשים. לא יתכן שלום איתם, המצב יהיה תמיד כמו עם עזה מבחוף, מבפנים יהיו הערבים החיים כאן שהוכיחו שהם גייס חמישי.

חיים
חיים
1 שנה לפני
הגב ל  אורי פרת

גלי אומרת במלים אחרות את מה שאמר ברל כצנלסון בנאום האחד במאי המפורסם שלו, בשנת 1936.
" היש עוד עם בעמים וגו’….. ”

י. ט.
י. ט.
1 שנה לפני
הגב ל  אורי פרת

כולנו יודעים טוב מאוד מה הערבים רוצים. לא מדינה ולא הגדרה עצמית. כל זה שטויות ושקר. הציעו להם הצעות נדיבות והם עזבו את שולחן המשא ומתן. הם רוצים רק משהו אחד. שמדינת ישראל תמחק מהמפה. כל שטח שהם קבלו הפך למעוז מחבלים. התוכנית הסופית היא לא קווי 67 אלא קוי 47. דרך השלבים גורסת קודם נסלק אותם ל”קו הירוק” כשבשטחים ”הפלסטינים” לא יהיה יהודי אחד ואז ”זכות השיבה” לאלפי פלסטינים למדינה היהודית ואז נחסל אותם מבפנים ומבחוץ.
אגב, אפילו הבעיה הדמוגרפית לא תפתר ע”י ”התנתקות” שכן כאמור אז יציפו את המדינה עם אלפי ”פליטים” ”עקורים” ועוד מילים יפות.

שלמה חיים
שלמה חיים
1 שנה לפני
הגב ל  אורי פרת

רק עיוור יכול להתעלם מהמצב בו ערבי וטוב לו יהודי ורע לו. בתי משפט פרקליטות משטרה וגם צבא מתעללים ביהודים בהשפעת "ראשי" המערכת. בגירוש היהודים מגוש קטיף התשמשו בשיטות המתאימות למשטרים אפלים ביותר כולל בתי דין שדה ומעצר נערות ללא צו שופט. "ההמצאה" של גלי בן חורין היא עובדות. "ההמצאה" היא בראש של כל אלה הלוקים בפסיכוזת "רק לא ימין". הפסיכוטי מנותק מהמציאות חי בעולם הזוי משלו בדרך כלל המילה "ביבי" גורמת לדליפת קצף מהפה ופרכוס. בשלב זה אין מקום לשיח. כל מי שחושב שאין ליהודים בישראל בעיה עם האיסלאם חי בהזיה. יש כמה אפשרויות 1. ניתוק מהמציאות, 2 חוסר הכרה של האיסלאם 3. תמימות הנובעת מסעיף 1 ו 2 לחוד או ביחד.
מדינה יהודית היתה לפני כ 2000 שנים. תמיד היהודים ירו לעצמם בראש. בכל זאת מדינת ישראל היא חלום שהתגשם. מדינה שהיתה עד לא מזמן מדינה שטוב לחיות בה כיהודי. לאחרונה אחרי השתלטות עוינת של גופים זרים היא מתפרקת מערכי היהדות וקיומה כמידנה יהודית בסכנה. הפרוגרסיבים שנתמכים על ידי הקומוניזם העולמי פועל ללא הרף ב 3 מישורים. ביטול הלאומיות, הדת והמגדר. חובה להלחם בכל כוח נגד המגמה ההרסנית שהשתלטה על החיים בארה"ב ובישראל.

אנונימי
אנונימי
1 שנה לפני

אלופה כל הכבוד! בעיקר כל בגלל "אני אצביע ליכוד בגלל נתניהו, אבל אחרי שיילך נתניהו אני אצביע נעם".

Last edited 1 שנה לפני by אנונימי

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום