חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפלגה של כל שומרי השבת בארץ תביא 41 מנדטים ותהיה מפלגת שלטון

רמי סדן, אסטרטג תקשורת וותיק שייעץ גם לנתניהו, מביא סקר חדש ומפתיע. ולדעתו, מי שצריך להנהיג את המפלגה הזו הוא דווקא אריה דרעי.

שתפו :

play-rounded-fill

ד"ר רמי סדן סבור שאיילת שקד צריכה לקחת פסק זמן מהפוליטיקה, להיות בתפקיד משמעותי ציבורי כי חבל לה להתבזות כרגע אחרי מה שעשתה עם בנט, אלא אם כן יש לה תפקיד בליכוד המובטח על ידי ערבויות כספיות. מן הסתם הוא סבור שאין לסמוך על  הבטחות פוליטיות. סדן נחרץ ביחסו כלפי איילת שקד וחוסר המוסריות שלה מבחינתו.

על גדעון סער, לעומת זאת, הוא מלמד זכות שהוא אדם ישר שעשה טעות אסטרטגית והפסיד, וכעת הוא מנסה ללכת עם מישהו נוסף שהפסיד כמו בני גנץ, ואולי מהמינוס ועוד מינוס יצא פלוס. אולי כי שקד לקחה את קולות הסרוגים ובגדה בהם – ואילו סער עושה סיבוב שמאלה על חשבון הימין החילוני. 

ד"ר רמי סדן, אסטרטג תקשורת

 

לאחר שתקף בחריפות את חילול השבת של בנט בנסיעה לרוסיה, רמי מספר שבאופן אישי, יצביע למפלגה ששמירת שבת היא תנאי סף אצלה, כולל לבן גביר. בניגוד לבני המגזר הוא לא רואה כל בעיה בבן גביר והוא סבור שהוא וסמוטריץ' ראויים במידה שווה להנהיג את מפלגת הציונות הדתית.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%aa%d7%a8%d7%97%d7%99%d7%a9-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%94%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%98%d7%99%d7%97-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%aa%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%90/

מכאן, עברנו לפצצה העיקרית בראיון: על פי סקר שעוד לא פורסם, אם נצליח לאחד את כל המפלגות שומרות השבת להתאחד לרשימה טכנית אחת, כלומר ש"ס, יהדות התורה, הציונות הדתית- מפלגה כזו תקבל 41 מנדטים. כרגע מפלגות אלו מגיעות יחד ל26 מנדטים בלבד. הפעם האחרונה שניסו לעשות מהלך כזה הייתה בתקופת הרב אליהו וזה נפל בגלל המחלוקת עם דגל התורה, שכיום כבר לא כל כך רלוונטית. השאלה הגדולה היא לא רק לגבי היתכנות של איחוד בין רבנים או עסקנים, אלא האם הציבור בשל להצביע לרשימה כה מגוונת. 

סדן מתלהב – יש לנו הזדמנות להוביל לראש ממשלה דתי באמת! להוביל את הזהות היהודית של מדינת ישראל בגאווה! לדעתו מי שצריך להוביל גוש כזה הוא דרעי. טוויסט מעניין לאחר שהואשם בעבר בהתבטאות גזענית בדירקטוריון ערוץ 10 כלפי אריה דרעי, כאשר בהמשך נפסק בבית המשפט שהדברים לא היו ולא נבראו. 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אור
אור
1 שנה לפני

מעולם לא הייתי ועתה באחריתי גם לא אהיה חמור קופץ בראש ככותב הנכבד, בעיניו.

נירה
נירה
1 שנה לפני

צריך שבן גביר יבחר לשר לבטחון פנים.קטסטרופה מה שקורה כאן.כדאי שהפעם יעמדו בראש המדינה אנשים העונים על הקריטריון ": שונא מתנות יחייה."עייפנו מהמתנות ומחלוקת הגובים האין סופית.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום