חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במאבק כנגד הסכם הגרעין נתניהו נשאר בחזית לבדו

נתניהו מוביל עד היום את המאבק בהסכם הגרעין, הפך את ישראל למעצמת סייבר, עצר את הסכמי אוסלו ופורר את רעיון 2 מדינות לשני עמים | כך אומר לנו אלי ורד חזן

שתפו :

play-rounded-fill

אלי ורד חזן הוא שגריר בינלאומי של מפלגת הליכוד מאז 2014. הוא נותן לנו הצצה לחדר עבודתו של השגריר וגם מספר על פועלו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

"במסגרת יחסי החוץ יש כמה דרכים לקדם את יחסי החוץ", מסביר חזן מהי עבודתו של שגריר בינלאומי. "מ2014 אני מקדם את יחסי החוץ של מדינת ישראל דרך תנועת הליכוד. צרפתי את הליכוד לשלושה ארגונים בינלאומיים, אירחתי כאן בארץ קרוב לאלף מעצבי דעת קהל, שרים, דיפלומטים, חברי פרלמנט וראשי ממשלה. אני גם כותב הרבה לתקשורת הבינלאומית".

חזן מונה את המטרות למענן הוא פועל. "מה שמעניין אותי זה שלושה דברים: א' מדינת ישראל, להגן עליה ולקדם אותה. ב' בנימין נתניהו ותנועת הליכוד ג' השוק החופשי, מבחינה אידאולוגית". כדוגמא לפעולת הסברה שקידם הוא מציין את מבצע שומר החומות. "בשומר החומות דיברתי עם מעל 200 פוליטיקאים מאירופה ויבשות אחרות והסברתי את עמדת ישראל". דוגמא נוספת היא חוק הלאום.  "כשהעברנו את חוק הלאום מלא דיפלומטים חשבו שזה חוק פשיסטי ולא דמוקרטי. הסברתי להם את הרציונל שבחוק הלאום, מדוע אנחנו מאמינים בו ובטוחים שהוא יעבור".

https://tovnews.co.il/%d7%99%d7%92%d7%90%d7%9c-%d7%9e%d7%9c%d7%9b%d7%94-%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%94/

חזן מספר כי גם כיום מי שמוביל את ההסברה לטובת ישראל בעולם הוא בנימין נתניהו. "בנימין נתניהו עושה הסברה כמעט לבד. רק השבוע הוא ישב עם סנטורים וחברי קונגרס והסביר למה ההסכם הזה רע. זאת בשעה שלפיד ובנט נטשו את המאבק בהסכם הגרעין", אומר חזן ומוסיף כי נתניהו היה היחיד שלא נשמע לאמריקנים בנושא הזכות של ישראל לתקוף באיראן. לפיד, לעומתו, מיהר להבטיח לאמריקנים מדיניות של "אין הפתעות".

עוד אומר חזן, כי נתניהו הפך את ישראל למעצמה כלכלית, כשהחליט להשקיע בסייבר, מה שהפך את ישראל ל"אומת סטרטאפ", והעלה את ישראל מהמקום ה42 בעולם בהכנסה לנפש למקום ה19, כשאנחנו עוקפים בדרך מדינות מתקדמות כמו יפן ובריטניה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום