Search
Close this search box.

במקביל להישארותה בממשלה: איילת שקד מבקשת סליחה מתומכיה על השנה האחרונה

לקראת הצטרפותה למפלגת הבית היהודי, שקד בנאום לקהל בוחריה. היא מקווה שיבינו כי היא פעלה על פי אידיאולוגיה ואומרת כי הבחירות הקרובות יתנו את התשובה לכך

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שכשל הניסיון להקמת מפלגה משותפת יחד עם הנדל, היא פותחת בדרך חדשה עבורה. כעת, בפתח דבריה של שקד, עם הצטרפותה לבית היהודי אמרה: "מה שמחבר בין כל מי שנמצא כאן הוא החלום על יהדות מקרבת, זהות לאומית ברורה, שמירה על ארץ ישראל וחירות כלכלית; ומעל הכל – האמונה שאפשר לאהוב את הארץ הזאת אהבה עזה, בלי לתעב ולשנוא חלקים מהעם.
ועוד משהו שמחבר את מי שנמצא פה היום: לכם אני לא צריכה להוכיח את הימניות שלי. עבורכם אני לא צריכה להביא קבלות על המלחמות שניהלתי עבור הארץ הזאת והמדינה הזאת".

שקד הוסיפה והתייחסה למהלכים שעשתה בשנה האחרונה: "לפני קצת יותר משנה, עשיתי הכל כדי למצות את האפשרות להקים ממשלת ימין. אבל גדעון סער ובצלאל סמוטריץ' טרפדו את המהלך. קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר בחיי הציבוריים – גיביתי את בנט מנהיג מפלגתי והצטרפתי לממשלה. הדילמה בין המשך סבבי בחירות להקמת ממשלת חילופין קרעה אותי. יש מי שמגחיכים את הכאב העמוק שליווה אצלי את הדילמה הזו, אבל זו האמת שכל מי שהיה בסביבתי באותם הימים יוכל להעיד עליה. וכמו תמיד, הדבר היחיד שעמד לנגד עיני בהחלטה שקיבלתי היה מה נכון למדינת ישראל".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%a9%d7%a7%d7%93-%d7%9c%d7%94%d7%a6%d7%98%d7%a8%d7%a3-%d7%9c%d7%9c%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%93/

היא מבטיחה כי הדברים יהיו שונים ושהבטחותיה ימולאו: "המשימה שלי עכשיו, כשאני מובילה את המפלגה, היא לאחות מיליון לבבות. להוכיח לציבור היקר והפגוע, שתמיד הייתי ותמיד אהיה בימין. עכשיו לקחתי הובלה, אני מנווטת ואני מנווטת את הבית היהודי ימינה. אני הולכת עם הלב שלי והלב שלי בימין. אישי ציבור רגילים לומר בנאומים "אני מודה לכם על השותפות והאמון". הפעם, זו לא תהיה אמירה מן השפה ולחוץ. אני רואה את העיניים פה בקהל, ומודה לכם. על השותפות. על האמון".

לסיום היא פנתה לשותפיה החדשים במפלגה: "יש לנו נבחרת מנצחת של אנשים נהדרים. בראש ובראשונה אני רוצה להודות לשותפי יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, שלקח את העיר הזו והעיף אותה קדימה בכל התחומים. הוא לוחם לצידי בכל החזיתות ועם רוח הלחימה שלנו ננצח. אני רוצה להודות גם לחגית היקרה ביחד בנינו את המהלך, לאמיתי, ניצנה, יום טוב, אורנה וכל האנשים הנפלאים שנמצאים איתי כאן היום.לכם, ולכל עם ישראל – שנה טובה!"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום