Search
Close this search box.

"לפיד שופך דלק על המדורה של הטרור"

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני מזהיר בראיון תקיף מפני החייאה לרעיון שתי המדינות, מתייחס להשוואות לנתניהו ומזכיר: כל ויתור מדיני מגביר את הטרור

שתפו :

play-rounded-fill

לאחר שנים שנראה כי האופציה של מדינה פלסטינית ירדה מסדר היום, היום צפוי ראש הממשלה יאיר לפיד להחזיר אותה לסדר היום בנאום שהוא צפוי לשאת בעצרת האו"ם.

"יש פה סכנה מיידית לאזרחי ישראל" אומר יגאל דילמוני, מנכ"ל מועצת יש"ע. "יש פה התגברות של אירועי טרור ביהודה ושומרון בחודשים האחרונים. כולם רואים את זה, כולם מרגישים את זה. ומה שעושה עכשיו יאיר לפיד הוא שופך סופר טנקר של דלק על המדורה הזאת, והוא נותן לה עוצמה וכוח. כי המשעות של מה שהוא אומר זה 'תלחצו עוד קצת, דחפו עוד קצת, ואנחנו נברח מפה'. זה נותן כוח ודרייב גדול מאוד לאותם מחבלים שמסתובבים פה, לעוד ועוד אירועים ופיגועי טרור. אנחנו למודי ניסיון כבר. כל ויתורים מדיניים מביאים איתם פיגועים ואירועי טרור".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%9d-%d7%a9%d7%a7%d7%93-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%91%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%9e%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%95%d7%98%d7%95-%d7%a9%d7%99%d7%a9-%d7%9c%d7%94-%d7%a0/

דילמוני מתייחס בביטול לטענות של אנשי לפיד לפיהן גם נתניהו דיבר בעבר על מדינה פלסטינית ואומר: "אם נתניהו עשה טעות, אז זה בסדר לחזור עליה? שנתניהו אמר את זה אנחנו יצאנו נגדנו. אנחנו אפילו יצאנו נגד תוכנית המאה של הנשיא טראמפ שכללה בתוכה החלת ריבונות בגלל שהיה כתוב בה לפחות 100 פעמים על הקמת מדינה פלסטינית. ההתנגדות למדינה פלסטינית היא התנגדות עקרונית, זה לא משנה מי אומר אותה. יאיר לפיד, בנימין נתניהו, או כל ראש ממשלה אחר. זה אסון, זה סכנה. לאורך כל ההיסטוריה, כל הבריחות שישראל ברחה אנחנו חטפנו".

צפו בראיון המלא

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום