חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כים מזמינים אושפיזין: ח"כ אופיר סופר מספר על שיתופי פעולה מפתיעים

ח"כ סופר מספר על שיתופי הפעולה עם חברי הכנסת מהקואליציה, על הדמות מההיסטוריה שהיה שמח להזמין לסוכה וגם; איפה הוא ממליץ לכם לטייל בימי חול המועד?

שתפו :

צילום: הדפס פרוש, פלאש 90

את מי היית מזמין לסוכה?
"הייתי מזמין את רם בן ברק. הוא גם גר קרוב יחסית, זה לא יטריח אותו יותר מדי. יש לנו גם נקודות מחלוקת מאוד גדולות וגם נקודות שאנחנו רואים בהם עין בעין. ואני חושב שזה מעניין. בסך הכל הוא בנאדם שתרם לביטחון ישראל, והוא רוצה לעשות טוב לעם ישראל. ויש דברים שאנחנו חולקים לגמרי מקצה לקצה בעניינים של ימין ושמאל הרבה פעמים ויש דברים שאנחנו רואים עין בעין, למרות נקודות היציאה השונות שלנו".

יש לך שיתופי פעולה עם חברי כנסת מהגוש השני?
"יש שיתופי פעולה עם הרבה אנשים. גם עם רם בן ברק,גם עם מיכאל ביטון, גם עם מירב בן ארי וגם מוסי רז. כל אחד וההקשרים שלו, הקשרים של פשיעה חקלאית, של ביטחון פנים, טיפול בפצועי צה"ל".

בתקשורת מוצג הרבה פעמים כאילו יש איבה גדולה בין בחרי הכנסת יריבים, זה לא ככה באמת?
"חבל שבתקשורת מראים רק את הצדדים האלו, חבל שגם שאנחנו כפוליטיקאים מתאמצים להראות דווקא את הצדדים האלו. אני חושב שיש הרבה שיתופי פעולה, והרבה שיח ענייני והרבה הבנה שחברי כנסת באים לפעול ולעשות טוב. לצערי התקופה היא מאוד מורכבת, וממלא פחות רואים שיתופי פעולה. גם העבודה פרלמנטרית היא יותר חסרה בשנים האחרונות בצורה המלאה שלה. בוודאי שהמצב הוא אחרת. אני חושב שיש לנו אחריות בתור פוליטיקאים, שגם הציבור ידע שזה אחרת. גם בהקשר של הסגנון; לדבר בצורה אחרת שמכבדת את המשכן, שמכבדת את כנסת ישראל. חשוב שהציבור ידע את זה. חשוב שאנחנו נייצר את הנורמות האלה. אני מרגיש שצריך ממש לדבר על זה לקראת הכנסת הבאה, כדי שבע"ה בכנסת הבאה, גם אם יהיו מחלוקות ובוודאי שיהיו מחלוקות, אפשר לעשות את זה בצורה יותר מכובדת. וצריך לדבר על זה כדי שזה יהיה אחרת".

https://tovnews.co.il/%d7%91%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-20-%d7%a7%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a7-%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%94/

איזה דמות מההיסטוריה היית מזמין לסוכה אם היית יכול?
"דוד המלך זה יכול להיות מעניין. גם בגלל הצדיקות שלו וגם בגלל ההשקעה שלו. ובטח יש לו כמה דברים חכמים להגיד לתקופה שלנו. יש לו הרבה דברים שרלוונטיים לימנו".

מסלול טיול שאתה יכול להמליץ עליו לימי חול המועד?
"אפשר לטפס את הארבל בירח מלא. עשינו את זה עם המשפחה לפני שנה. לטפס אותו בלילה ולקראת הזריחה להגיע לשם, אם לא יורד גשם זה מעולה".

מאכל שאתה לא יכול לוותר עליו בימי החג?
"בסטילה. אוכלים את זה באופן מסורתי בחגים".

מה תרצה לאחל לשנה הקרובה?
"ממשלת ימין זה ברור, אבל גם שנתקדם לגאולה, שיהיה הרבה יותר אחדות ויציבות".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום