חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחבורה ציבורית בשבת כפייה הפוכה

הרב עמיחי אליהו בדיון סוער באולפן מול זהבה גלאון בתכנית "הרב והפרופסור" טען כי תחבורה ציבורית בשבת מעודדת ניתוק מהיהדות.

שתפו :

 

"יש פה כפייה הפוכה", כך אמר השבוע הרב עמיחי אליהו בראיון מול זהבה גלאון, יו"ר מכון המחקר זולת לשוויון זכויות אדם. בתכנית "הרב והפרופסור" בערוץ TOV בהנחיית אלעזר שטרום. עוד הוסיף כי "התחבורה הציבורית מנתקת את הזהות היהודית של המדינה" לדברי הרב עמיחי אליהו, אף אחד לא מתערב לאדם הפרטי, אך כמדינה זהו דגל סוציאלי חברתי. כך השיב בנושא סוגיית התחבורה הציבורית בשבת, ששבה ועולה לכותרות גם השבוע. זהבה גלאון ציינה כי היא חושבת שצריך להיות יום המנוחה כפי הבנתו של כל אחד.

הרב עמיחי אליהו ציין כי אסור לנתק בין התחבורה הציבורית בשבת לנושא הנישואין האזרחיים ושבירת הצביון. גם האדם הפרטי, שייתכן שייסע בשבת, לשיטתו, מעוניין בשמירה על דגל של צביון יהודי. כשהמדינה לא אוסרת תחבורה ציבורית בשבת היא מעודדת ניתוק מזהות יהודית.כמו כן, לנהגים למשל שיעבדו בשבת, תילקח מהם הזהות של שבת."יש פה ממש כפיה הפוכה", אמר, "אדם מסורתי לא יכול להכנס ולעבוד בקניונים שפתוחים בשבת או בהייטק". רוצים לשמוע עוד? הכנסו לתכנית המלאה של הרב והפרופסור בערוץ טוב.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום