חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפשר להיות סטנדאפיסט דתי ולשמור על שפה נקיה

הסטנדאפיסט ואושיית הרשת אמיר מויאל על המתח שבין יהדות לסאטירה.

שתפו :

"קהל חילוני לא מגיע כמעט"

אמיר מויאל, קומיקאי ואושיית רשת, עובד בהייטק ביום וסטנדאפיסט בערב, בראיון השבוע עם נועם זיגמן בתוכנית טוב אקטואליה, הוא מספר על המתח שבין היהדות לסאטירה, על הרצון להגיע לקהל חילוני, ועוד כמה בדיחות על הדרך.

הרבה שנים היה בטוח אמיר מויאל שיהיה בין הכותבים חומרים מאחורי הקלעים בשל דיקציה לא טובה. עד שבגיל 26 הוא הסכים להשתתף במופע משותף יחד עם חבריו ומאז אותו הרגע הבין שזה מה שהוא רוצה לעשות. כך סיפר לנו השבוע אמיר מויאל על דרכו לקדמת הבמה.

"אם לא אוהבים את זה מאוד לא עושים", הוסיף. כיום במשרתו ההייטקיסטית הוא מספר לנו כי הוא משלב באסטרטגיית התקשורת שלו הומור וצחוק, וכי גם זו גישה למשא ומתן. " זה עובד לטובתי כשאני בא פחות קשוח, ובהומור וצחוק" הוסיף.

על הרכב הקהל שמגיע להופעותיו הוא מספר כי יש חילוניים פה ושם אך הם עדיין מיעוט. חשוב לו להראות לקהל שאינו דתי שכמו שייש אוכל כשר וטעים כך גם הומור יכול להיות בלשון נקיה. לדעתו יש דיעה שדתיים אינם מצחיקים בגלל שיש הגבלות בגלל הדת. התפיסה המקטינה שמקורה במשפט "אין ימנים מצחיקים" ואחר כך "אין דתיים מצחיקים", או שאם אתה דתי אתה מוגבל, היא מוטעית מיסודה.

ובנימה הומוריסטית, כשהוא נשאל על ניסי חנוכה ענה כי בחג החנוכה יש נס, "כשאתה אוכל סופגניה אחת יש לך צרבת לשמונה ימים".

בואו לראות את הראיון המלא בערוץ TOV.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום