חברת הכנסת טלי גוטליב מספקת הצצה למאבק המשפטי והציבורי שהיא מנהלת, תוך שהיא מצהירה כי עמדה בהבטחתה לספק לימין תמונת ניצחון. בראיון שהעניקה, גוטליב מדגישה את חשיבות הייצוג העצמי שלה, המאפשר לה להוביל את השיח בשדה הקרב הציבורי בצורה מדויקת ונכונה לשיטתה. היא מתארת את התנהלות המערכת המשפטית ככזו שרודפת ומכשילה את נבחרי הציבור מהימין.
גוטליב מותחת ביקורת חריפה על בית המשפט העליון וטוענת כי הציגה בפני הוועדה תמונה קשה של מה שהיא מכנה ארגון פשע בחסות החוק. בדבריה היא תוקפת את השופט יצחק עמית, וטוענת כי הוא משתמש בסיסמאות של מחאות קפלן כשהוא מדבר על הפיכה משטרית. לטענתה, התנהלות השופטים בבג”ץ היא ההוכחה לכך שאין מקום להקמת ועדת חקירה ממלכתית במתכונת הנוכחית, ומדגישה את הצורך הדחוף בריסון כוחו של בית המשפט.
הסרטון מדגיש את תחושת השליחות של גוטליב במאבקה מול החונטה המשפטית, כפי שהיא מגדירה זאת. היא קוראת למחנה הלאומי להתאחד ולהבין את גודל השעה, תוך שהיא מבהירה כי אין לימין את הלוקסוס לאבד את המומנטום במאבק על דמותה של מערכת המשפט בישראל.











