חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גזילת קרקעות פלסטינית במימון אירופי: 200 אלף דונם ו-80 אלף יח"ד בשנה

חבר ועדת הקרקעות של העיר אפרת מסביר מה תפקידה ומדוע שר הביטחון בני גנץ צריך להתפטר: "או שזה פשע או שזה מחדל"

שתפו :

בשנים האחרונות הפלסטינים מקדמים השתלטות מאסיבית על שטחי c מתוך מגמה "לחנוק" את הישובים היהודיים, זאת לאחר שזיהו אנרכיה וחוסר אכיפה. חלק מהתגובות שעלו מהשטח הן הקמה של ועדות קרקעות במקומות שונים ביהודה ושומרון שהעמידו להן למטרה לפעול כדי לעצור את האסון הזה ברמות השונות.

גדעון מרגלית הוא חבר ועדת הקרקעות של העיר אפרת ובראיון לללי דרעי הוא מסביר מהן דרכי הפעולה שלהם: "אנחנו גוף וולונטרי ונותנים סיוע לרשויות המקומיות ברמה של פיקוח קרקעות. אנחנו נותנים עוד זוג עיניים שנותן להם זווית ראייה יותר עדכנית. הדיווחים שלנו מגיעים גם לצבא ולממשלה. מתוך מגמה ראשונה של "סור מרע", אנחנו מגישים את הדיווחים למדינה בדרישה שהיא תעקוב אחר פשעי בנייה, גזל אדמות ונכסים של מדינת ישראל ועוד לא התחלנו לדבר על הנזק הארכיאולוגי. אנחנו מספקים עדכוני מיקום למי שצריך. ב"עשה טוב" אנחנו, כל ועדות הקרקע, הצענו פרויקטים רוחביים של זיהוי השטחים שאליהם המועצות יכולות לגדול, ליצור שמורות טבע ושבילי הליכה ולשמור על קרקעות של מדינת ישראל".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%94-%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%a1%d7%a3-%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%94%d7%a9%d7%aa%d7%9c%d7%98/

לדבריו של מרגלית, המימון של פעולות הגזל וההרס על ידי הפלסטינים הוא בידי מדינות אירופאיות ובמימדי ענק: "שיטות העבודה של הפלסטינים מקבלות סיוע אירופאי: הם שותלים ונוטעים ובהערכה גורפת מדובר על גזל של 200 אלף דונם בשנה האחרונה. אנחנו מדברים על מיליארדי יורו מגרמניה ומהולנד. הן מעודדות אנרכיה ביהודה ושומרון וזו הכרזת מלחמה".

כיצד פועלות רשויות המדינה ומהי אחריותו של שר הביטחון בני גנץ?

צפו בראיון המלא

play-rounded-fill

התעדכנו בתוכן היומיומי שלנו רק בערוץ ToV(חדשות ודעות שלא תמצאו בכל מקום)

קרקעות

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום