חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרופ' שכתב ספר הדרכה כי לא היה מישהו לפניו שעשה את זה

כשפרופ' זיו גיל מונה למנהל מחלקה בבי"ח הוא חיפש חומר שידריך אותו איך לבצע את התפקיד. כשלא מצא הוא החליט לכתוב אחד כזה בעצמו. על הספר ועל הרעיונות הייחודיים שבו, צפו בראיון עם אלעזר שטורם

שתפו :

צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

המשפט המפורסם "במקום שאין אנשים היה איש" הפך את פרופ' זיו גיל מרופא מנתח למחבר הספר "מהפכת היעילות ברפואה". התהליך החל מתוך חיסרון בחומרי הדרכה כשנכנס לתפקיד חדש כמנהל המרכז לרפואת הראש והצוואר בביה"ח האיטלקי בנצרת:

"כשהלכתי להיות מנהל מחלקה לפני 10 שנים חיפשתי ספרות שתלמד אותי איך להיות בתפקיד. אין הכשרה בארץ ובעולם כדי להיות מנהל מחלקה. אני מאמין שזה המצב במערכות נוספות שאין מי שיכשיר אותך. הדרך היחידה ללמוד היא מלקיחה מדיסציפלינות אחרות כמו הצבא, מערכת הביטחון המערכת הכלכלית ועוד. בשנים האחרונות אני נקרא לרשויות אחרות, צבאיות ומשפטיות, שקוראות לי כדי להבין איך חושבים מחוץ לקופסא ואיך שוברים את הסטגנציות".

"אני לא שייך למועדון" הוא מעיד על עצמו, "ברפואה יש מערכת מאוד קשיחה. יש מעט מאוד ידע ואתה לומד על בסיס מה שאמרו לך. המילים הכי שגורות הן "מהנסיון שלי". ואני לא קיבלתי כל דבר וערערתי על המוסכמות. חוץ מזה אני נרתע מהגילדה כי היא יותר חשובה מהאנשים והיא חונקת".

מה העצה הכי חשובה בספר?

צפו בראיון המלא עם אלעזר שטורם באולפן ערוץ TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום