חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליל יריות בלוד: "במערכת הבטחון יש התרעות ומודעות גבוהה"

תושבי העיר לוד עברו לילה קשה כאשר מכמה מוקדים בעיר נשמעו צרורות ירי ברצף שהם לא זוכרים כמוהו. כתב "מקור ראשון" ותושב העיר, שילה פריד, מספר על החוויה ועל הפתרונות

שתפו :

איתמר בן גביר. אבשלום ששוני, פלאש 90

אתמול בערב נערך ביקור של השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, שהגיע בעקבות מספר אירועי ירי בסוף השבוע האחרון שאף גרמו לפצועים. התושבים בעיר ביקשו ממנו לא להסתפק בהצהרות ולהגיע לראות את הדברים בעיניו.

כמה שעות אחרי הביקור נשמע רצף של ירי חזק מכמה מוקדים בעיר. כתב "מקור ראשון" ותושב לוד, שילה פריד, מספר לללי דרעי כי "היו לילות עם יריות אבל גם ותיקי העיר לא זוכרים רצף כזה. לא בטוח שזה קשור לביקור השר. בן גביר אמר שאולי זה מסר כלפיו אבל הוא יעשה את המאמץ להחזיר את המשילות".

עוד מספר פריד כי "בבוקר היה מעצר של 15 חשודים, גם זה היה מעצר שהמשטרה רצתה לתת לו פומביות בכוונה. לקחו אותם לחקירה ונקווה שבית המשפט יתייחס לזה בחומרה, אם יש עדויות שעשו את זה".

לגבי העתיד, מסביר פריד כי "היו מקרים עם פוטנציאל מאוד נפיץ בלוד והמשטרה הצליחה למנוע את ההתלקחות שלהם. זה משהו שצריך להיות איתו כל הזמן עם אצבע על הדופק. במערכת הבטחון יש התרעות על זה ויש יותר מודעות".

בהקשר של הקמת המשמר הלאומי שהושק השבוע שוב, אומר פריד כי "מה שחסר למשמר הלאומי, זה מה שחסר גם למשטרה וזה כח אדם. בן גביר אמר לתושבים שזה לא יקרה כמו קסם אלא יקח כמה חודשים".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

מה חושב פרופ׳ דניאל פרידמן על הרפורמה המשפטית

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

לא מובן הם מתאמנים לשומר חומות 2

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום