חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"משפחת אלוביץ' עברה עינויים שאי אפשר לתאר"

חברת פרויקט 315, ד"ר עדי סבו, מתארת את העובדות שנחשפה אליהן כשחקרה את האופן בו נעצרה ונחקרה משפחת אלוביץ׳ במסגרת משפט נתניהו

שתפו :

כנרת
פלאש 90

על פי ההערכות, צפויות לנו עוד 6-7 שנים למשפט נתניהו, ולאט לאט נחשפות הזוועות האמיתיות שהתחוללו בחדרי החקירות בבית המשפט בירושלים. בקרב פרשני הימין על המשפט היה נהוג להגיד כי שאול אלוביץ' הוא מושחת אך זה לא דבק בנתניהו. כשמקשיבים לניתוח של ד"ר עדי סבו, חברת פרויקט 315, אפשר להבין שהאמת רחוקה מכך וגם שאול אלוביץ' אינו מושחת.

"לא הכרתי אותו לפני שהתחיל המשפט", מספרת סבו לזיו מאור בתכנית המשפטית, " אבל לאט לאט נחשפו בפני הזוועות שהוא ומשפחתו עברו. קראתי חומר משפטי וצברתי הרבה מידע. המשימה שלי הייתה להסביר עד כמה האמירה שמשפחת אלוביץ׳ היא משפחת פשע רחוקה מהמציאות".

לדברי סבו כבר ברגע המעצר הראשון כשנגמרה החקירה הסמויה המשטרה עברה על סעיפים רבים בחוק המעצר: "במשך כשבועיים הם עברו עינויים שאי אפשר לתאר. הגיעו עשרות בלשים ברבע לשש בבוקר ורוקנו אותו לגמרי. הפשיטו אותם מהתכשיטים שעל גופם. לא אפשרו לבנם החייל לחזור לבסיס למרות שלא היה להם שום צו לעצור אותו. הצו היה לתפיסת חפצים שקשורים בחשדות, ממש לא עגילים או תמונות על הקירות. החקירות בלהב 433 מנעו מהם שינה ושעות חקירה היו בלתי הגיוניות, 12 ו-13 שעות ברציפות. עברו פה על חוק המעצרים בכל כך הרבה אספקטים. מר אלוביץ׳ היה חייב להגיע לבדיקת אקו-לב ופשוט צחקו עליו".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

מוסי רז: ימנים ליברלים מוצאים את עצמם בשמאל

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עמי ש
עמי ש
1 שנה לפני

חה חה חה האבא של המושחתים, איזה עינויים לא קיבלו שוקו בזמן פשוט בדיחה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום