חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוסלמי שהיה מחבל מחכה להקמת בית המקדש

יגאל מלכה בשיחה מרתקת עם מוחמד מסאד, מחבל לשעבר.

שתפו :

צילום מסך, פלאש 90

"בחרתי לחיות בישראל, אני שפעלתי לשחרר את הרשות הפלסטינית מהכיבוש הישראלי, להפוך את מושחתי אש"ף למנהיגים, הייתי מוכן למות בשביל זה", אומר מוחמד מסאד שהיה בין הראשונים שפעלו לחטיפת חיילי צה"ל ונשא נשק מגיל 14.

"כשהתחלתי להתנגד לפעילות אש"ף, התעללו בי ואז החלטתי לעזוב, הייתי יכול לחיות באירופה, בארצות הברית, אבל אני קשור לישראל. המשפחה שלי קשורה לישראל".

מסאד מפתיע כשהוא אומר: "אני מחכה להקמת בית המקדש, אני יודע על הר הבית, אין מסגד אל אקצא. את "מסגד הקץ" יבנו יהודים ומוסלמים כאשר יגיע משיח. אללה יאסוף את כל היהודים מכל העולם ויביא אותם לארץ הקדושה. השלטון יעבור מהקומוניסטים שלא מאמינים לאלה שמאמינים. הבית הקדוש בוא של אללה – לא של יהודים ולא של מוסלמים".

מסאד מסביר כי על פי האיסלאם אסור להתאבד ואומר שהשמאל הישראלי שמעודד טרוריסטים – הוא טרוריסט. מסאד מייחל לממשלה ימנית חזקה יותר, כזו שתעבור את 80 המנדטים אבל קורא לימין שלא להסית באופן גורף נגד כל הערבים.

"ירושלים תהיה בירת השלום העולמית, מדינת בית המקדש, משיח יפתור את כל הבעיות, אללה לא קורא להשמיד יהודים", אומר מסאד.

לקראת סוף הראיון הוא מסביר כי יש לשפוט את המחבלים על פי החוקים של המזרח התיכון, של החברה המוסלמית, של החמולה, של המשפחה. על כן אין כמעט פשיעה, לדבריו, בגדה המערבית. הוא אומר שאבו מאזן מעביר כספים לטרור בעזה ובגדה המערבית ומסכם: "בכל ג'נין היו 20 כלי נשק ב-1993, עכשיו יש יותר מ-20,000".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ישראלי בחו"ל
ישראלי בחו"ל
1 שנה לפני

ראיון מצוין אבל לצערי יש עליו כל כך הרבה פירסומות שממש לא נעים ללצפות את הראיון הזה אני ישראלי שגר שנים רבות בחו"ל ולצערי הרב או שרואים את הראיון מפסיקים לכמה שניות מפרסמים וממשיכים הלאה אבל לחסום מסך??? אבל להאזין לראיון ממש נהדר!!

מיכאל
מיכאל
1 שנה לפני

תודה רבה מוחמד, לדעתי אתה בן אדם גדול! בעל אומץ יוצא דופן, מודה ומעריך מאוד את דבריך.
בליבי רוצה לחבק אותך! אמן ישמעו את דבריך כל היהודים והמוסלמים כי יחד אנחנו כוח עצום, שאני מאמין בלב שלם שיכול להסתדר ביחד, רק צריך להשליט סדר כפי שאמרת למזרח התיכון חוקים משלו ואנחנו צריכים לנקות את ה"זבל" מהראש שלנו ולהסיר את "המסיטים" מהתרבות שלנו ולהשליט כאן חוק וסדר המתאים לאזור כדי שיוכלו לתת מענה חכם ונכון לאוכלוסיות השונות פה.

אני יודע ומרגיש כי ההתעוררת מגיעה ואי אפשר לעצור אותה! אני מבטיח לך בתור יהודי אבא לילדים שאני אחנך את ילדי לאהבת וקבלת האחר ובעזרת ה' כל המאמינים החיים תחת בית ישראל מוסלמים ויהודים כאחד אשר מאמינים באלוהים אחד, יחיו כאן בשלום ואהבה שמחה וקבלה, כן יהי רצון.

תעלה ותצליח, תשמור על עצמך ועל משפחתך, שלום.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום