חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״זירת הפנים מהווה איום גדול יותר מאשר איראן"

תת ניצב בדימוס, דובי יונג, בראיון לרב אביעד גדות מארגון ״תורת לחימה״ על תאי הטרור בתוך מדינת ישראל המונחים על ידי חמאס וחיזבאללה

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

תת ניצב בדימוס, דובי יונג, ממקימי תנועת "הביטחוניסטים", ובעל עבר ביטחוני עשיר בראיון לרב אביעד גדות על התופעה הגוברת של גיס חמישי בישראל.

יונג טוען שהטרור כלפי העם היהודי הוא אינו תופעה חדשה; פרעות תרפ"ט, כמו גם אירועים אנטישמיים רבים אחרים במאות השנה האחרונות, מעולם לא אירעו על רקע "הכיבוש", והתרחשו עוד לפני קום המדינה.

לדבריו, חשוב להכיר את האויב שאנו ניצבים מולו כעת – כולל תומכי טרור חמושים מעבר לקו הירוק. על פי האומדן שלו מדובר בכ-30 עד 40 אלף חמושים, כשהראשונים שעלולים למצוא עצמם בסכנה מפניהם  – אלה תושבי הנגב, הצפון והערים המעורבות.

באשר להצעת השר בן-גביר להקמת "המשמר הלאומי", עונה יונג שקידם בעבר מהלך דומה שכבר יצא לדרך, אך עדיין רחוק ממספר הלוחמים האידאלי הנדרש – 200 אלף. המספר הזה אינו מקרי, אלא מתייחס למספר הלוחמים המיומנים שהשתחררו מצה"ל בשנים האחרונות.
לדברי יונג, אם הם לא יהיו מאורגנים במסגרת היחידות של המשמר הלאומי – "נקבל פלנגות של קציני מילואים חמושים ברחובות" שייקחו לידיהם את המושכות בתחושת העדר הגנה מול האויב.

עוד מזהיר יונג כי "שומר החומות" היה רק ההקדמה. הוא צופה תרחיש הכולל חבירת כל "כוחות הרשע" מבחוץ ומבפנים על יהודי מדינת ישראל, ומדגיש שאין שום הבדל בין ערביי ישראל לערביי יו"ש, עזה, איראן ולבנון שלכולם מטרה אחת: להשמיד את מדינת ישראל.

כיצד נוכל להבחין בין ערבים "טובים" במדינה לבין אלו הרוצים במותנו?
צפו בראיון המלא.

 

הניצב בדימוס: חימי ייחקר בחשד לעבירת הפרת אמונים והטרדה מינית

 

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום