חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השרה דיסטל: "משכנעים 9 מיליון אזרחים שעגבניה היא תפוח"

שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן בראיון לללי דרעי על שטיפת המח התקשורתית, על ההסברה שהיא מעוניינת לקדם ועל הראיון האחרון של אהרון ברק

שתפו :

צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

רבים מאזרחי המדינה מודאגים מיישום הרפורמה והרחוב בוער. כיצד מסבירים לרבבות המפגינים שתפקיד הרפורמה הוא להיטיב איתם?
על פי השרה גלית דיסטל-אטבריאן, עליה להתמודד עם מסכת שקרים מפלצתית המופצת בתקשורת ללא הרף ומשכנעת אנשים שמדובר בתכנית הרסנית. לדבריה, "ישראל נמצאת כרגע בתחתית המדינות הדמוקרטיות בגלל הכח האבסולוטי של השופטים – מצב שקיים רק בטורקיה וביוון".

לדיסטל אין כעס כלפי המפגינים – היא רק הייתה רוצה הזדמנות לנסות להסביר להם עובדות שמגובות בנתונים, ללא ההיסטריה התקשורתית המלווה בשקרים ובסתימת פיות. היא משוכנעת שאם הדבר היה מתאפשר – 90% מהמפגינים לא היו יוצאים לרחוב.

עוד מסבירה דיסטל כי זו הפעם הראשונה שיש בישראל ממשלה ימנית "על מלא", והשמאל מלביש עליה את כל הסטראוטיפים שיש לו על הימין מבלי להכיר את ה-DNA העכשווי שלו – שרחוק מהרצון לזרוק להט"בים מהגגות ו"להחזיר נשים למטבח". אם כבר ההיפך הוא הנכון והימין הוא זה ששומר היום על זכויות הנשים והמיעוטים, משום שהשמאל מעוניין לשמור על חונטה מצומצמת כשכל מי שאינו עובר את הסלקציה שלו "זוכה" לדה-הומניזציה.

דיסטל מבהירה שהתקשורת המרכזית בישראל היא מגמתית ושקרית.

לסיום התייחסה השרה דיסטל לראיון של אהרון ברק ל"כאן 11", בו נשמעו מצידו אמירות שנויות במחלוקת, וטענה שמדובר ב"חוסר מודעות, משולב ביהירות, בצרות אופקים ואף באכזריות".
כמו כן, היא מצרה על זניחת המשפט העברי והערכים היהודיים ואומרת: "זרקנו מרצדס לפח בשביל סוסיתא". לדבריה, זוהי תוצאה של החלטת השולטים בשיח שקבעו כי "חילוניות משולה לאינטליגנציה ואילו יהדות משולה לטיפשות".

כיצד מתייחסת דיסטל לשיח האלים של חברי האופוזיציה בדיונים האחרונים?

צפו בראיון המלא.

 

"אנו בימים היסטוריים – חייבים לממש את זכותנו"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום