חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד תבחרי מעיל לחורף ותראי פשניסטה?

ברוריה ברטלר, מייסדת שיטת הסטיילינג הריגשי נתנה לנו טיפים מנצחים להשקעה נכונה במעיל לחורף.

שתפו :

מאת: רביטל מאזוז

 

"יש קודם להניח לפשיניסטיות ולהתרכז בעיקר, שזה לבחור מעיל מחמם". אומרת לנו ברוריה ברטלר, מייסדת שיטת הסטיילינג הריגשי. לדבריה, מעיל ארוך נותן נוכחות וצבע כך שזו בחירה מנצחת תמיד, גם לנמוכות, במידה ובא לך על מעיל קצר, קשירה במותן ואורך מתחת לאגן ייתן נראות מחמיאה ופרופורציות טובות. "צריך גם לזכור שמעיל הוא פריט שמסירים בעבודה אז זה יותר דומה לאקססוריז."

היא מדגישה ומוסיפה, שמה שקובע במעיל קצר הוא דווקא הסיומת. עדיף שהסיומת תהיה מאחורי קו האגן כדי ליצור מראה הרמוני. ומה עם לובשות החצאיות, איך הן בוחרות מעיל שמתאים לאורך החצאית? פה העקרון פשוט, ברוריה ברטלר אומרת שהכי פשוט זה ללבוש מעיל באורך החצאית או כמה שיותר קרוב אליו. גם לחצאיות מידי, ניתן למצוא מעילי מידי באורך החצאית.

 מה בנוגע לחצאיות מקסי?

אפשר להתאים מעיל שמגיע לאזור האגן. זה אולי לא מושלם, אך זה מחלק את המראה לשני חצאים שנראים טוב.

אם יש לי מבנה גוף אגסי?

אז כדאי להדגיש את החלק העליון ע"י מעיל עם צווארון, או שני צבעים בחלק העליון. ואם החלק העליון רחב יותר מהחלק התחתון, ניצור השקטה בחלק העליון, ע"י פחות צבע. יש לזכור, שמעיל עם קשירה במותן יוצר מראה מחמיא תמידי.

מה הוא צבע המעיל המיטבי?

העיקרון פה הוא פשוט, לבחור צבע שמאיר את הפנים. ואיך את לא שולטת בצבעים המתאימים לך, תבחרי צבע שליבך מבקש, ושמשמח לך את הלב. המסר של ברוריה ברמה הריגשית היא שאומנם ניתן ללמוד התאמת צבעים, אך חשוב ביותר, "לחבר בין הצבעים שמתאימים לנו למה שהלב אוהב, גם אם זה לא מדויק".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום