חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלוש שנים לפטירת הרב אלישע וישלצקי זצ"ל

הרב אלישע וישלצקי, היה ממייסדי הגרעינים התורניים בארץ ומהרבנים הבולטים בציונות הדתית.

שתפו :

הרב אלישע וישלצקי  היה ממייסדי מפעל הגרעינים התורניים והפיץ את אור התורה בכל מקום אליו נקרא, בצניעות ובענווה גדולה. הרב היה שותף מרכזי בתנועת "מהות", שנועדה להעשיר מורים ואנשי חינוך בלימודי יהדות, וכן בארגון קרן קהילות להעצמת גרעינים תורניים בישראל. היה ממייסדי תנועת אל עמי. העביר שיעורי אמונה, אותם הקפיד לכנות "לימוד משותף", בישיבת מרכז הרב בין השנים תשנ"ח-תשס"ו. נודע בשל נסיעותיו התכופות ברחבי ישראל להעברת שיעורים, לימוד משותף וייעוץ לארגונים ולפרטים. הרב הגיע לכל מקום שקראו לו מעולם לא אמר לא לבקשה של אנשים להגיע למקום מסוים, לא משנה כמה רחוק זה היה. הרב פרסם ספרים רבים והעביר שיעורים רבים מספור בכל רחבי הארץ. הרב נפטר בכ"ה בטבת תשע"ט, לפני שלוש שנים.

הרב שימש כמלווה אימוני במשך שנים רבות בישיבת ראשון לציון, ואתמול הם ערכו יום עיון לזכרו. את יום העיון פתח בנו של הרב וישליצקי, הרב אלעד וישלצקי, שדיבר על דמותו המאירה של אביו. "'ממעייני הישועה', הפסוק שהיה שגור על לשונו הוא משקף בדיוק את דמותו", אמר. "הנקודות שאפיינו אותו היו תורת חיים ונאמנות לתורה. זה הופיע בשמחה, בחיוניות, בחיוך ובאור שקרן מעיני, הרגישו איך תורתו מחיה ומאירה את החיים. אבא זצ"ל היה אח מהאנשים שבהם ניכר שהתורה מאירה את דרכם ודרך העולם".

צפו בראיון משנת 2011 ששודר בערוץ אורות ובו הרב וישלצקי מדבר על הגרעינים התורניים, החזרה בתשובה ונושאים נוספים שהיו בכותרות באותה תקופה.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום