חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר גדי טאוב: "השמאל רוצה דמוקרטיה בלי אזרחים"

ד"ר גדי טאוב, הסטוריון, פובליציסט, עיתונאי וסופר, בראיון לללי דרעי על מצור השמאל על ביתה של ח"כ טלי גוטליב ועל היחס למזרחים לאורך השנים

שתפו :

ח"כ יוליה מלינובסקי. צילום: פלאש 90

חוק הרפורמה המשפטית עבר בקריאה ראשונה בכנסת, אך מספר שעות לפני ההצבעה, הגיעו מפגינים לפתח ביתה של ח"כ טלי גוטליב וחסמו את דרכה, ובכך לא אפשרו גם לבתה, המתמודדת עם צרכים מיוחדים, לצאת.

ד"ר גדי טאוב: "האנשים הללו בטוחים שהצדק המוחלט עימם, ולכן הם אינם זקוקים לשום מעצורים". אותם לוחמים "בשם הדמוקרטיה" מוכנים לרמוס בדרך לא רק אנשים אלא אף את הדמוקרטיה עצמה – כשמונעים מח"כית להצביע!

הגנת אנשי השמאל היא למעשה לא על הדמוקרטיה אלא על הפריבילגיה שלהם, אך היא נובעת אצלם מתוך תחושת מוסר עמוקה שעל האליטה "להציל" את העם ה"נבער".

עוד התייחס ד״ר טאוב לשני נאומים שנשמעו השבוע בכנסת. הראשון הוא של ח"כ מירב בן ארי שהאשימה את הציונות הדתית בגזענות כלפי המזרחים.

מיד אחריה עלתה ח"כ יוליה מלינובסקי שהטיחה במצביעי הליכוד יוצאי מרוקו:״בשביל מה באתם ממרוקו, בשביל להחליף מלך במלך?״

ד״ר גדי טאוב מסביר שבעבר היה כאן פחד אמיתי מצד האשכנזים מכך שהמזרחים – המשכילים פחות – יתמכו בפאשיזם. הדבר נבע מחוסר היכרות עם מי ששונה מהם. אך כעת – שנים רבות לאחר קום המדינה – אין לכך מקום.

צפו בראיון המלא

 

״ישראל צריכה לעבור למשטר נשיאותי״

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מירי
מירי
1 שנה לפני

טלי גוטליב דיברה עם מפגינים לפני, שהבת שלה הייתה צריכה לצאת מי הבית ובקשה מהם לשבת בשקט. ו מפגינים ענו לה בחיוב וישבו בפינה ונתנו לטלי גוטליב להוציא את הבת בלי בעיה. ואחרי זה היא יגיע לכנסת ו עשתה הצגה מכוערת עם צעקות שהכל היה שקר מוחלט הכל היה מצולם וראינו את זה בטלוויזיה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום