חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עמנואל שילה: איפה אלעזר שטרן שרדף כל סירוב פקודה בגירוש מגוש קטיף?

עורך עיתון "בשבע", עמנואל שילה, מתייחס בראיון לזיו מאור לאפשרות שמחאת הטייסים נוצרה בגלל השר בצלאל סמוטריץ' ומציין מי חסר לו בשיח על הסרבנות

שתפו :

מרים אלסטר, פלאש 90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם בשבוע שעבר מכתב התנצלות חריג לטייסים עקב קריאתו "למחוק את חווארה" – ולדבריו, הוא מבין כעת שהיא התפרשה אצלם כקריאה מפורשת להפצצת הכפר. הוא הבטיח שלעולם לא יתן יד לפקודה בלתי חוקית בעליל – והדגיש כי לא מדובר ב"תירוץ קמפייני ציני" נגד המהפכה המשפטית: "זה עורר בהם חרדה אמיתית. לא יכול לפטור עצמי בלהאשים אחרים ונדרש לחשבון נפש".

עורך עיתון "בשבע" עמנואל שילה חש שסמוטריץ' לקח על עצמו יותר מדי אחריות: "בצלאל מביא את זה כאילו מתוך מקורות פנימיים שזה השפיע על מחאת הטייסים. אני חושב שהוא קצת הגזים בנטילת האחריות, יכול להיות שזה תרם אבל אי אפשר להתעלם מזה שאנחנו באווירה כללית של גילויי סרבנות ועידוד שניתן להם מראשי תנועת ההתנגדות לרפורמה. להגיד שכל מה שפרץ שם זה בגלל סמוטריץ' אני חושב שזה מוגזם. אולי זה יתרום להרגעת הרוחות, ובסך הכל זה צעד חיובי ופייסני אבל אני הייתי עושה את זה עם פחות הלקאה עצמית".

לגבי היחס בשמאל והצביעות כלפי קריאות לסרב פקודה אומר עמנואל שילה: "אני מסכים שבשמאל יש הרבה יותר ציפוף שורות ולא כל כך בקלות יוצאים כלפי מי שחרג מהשורה. ראינו מעט התבטאויות מול הסרבנות. היו חסרות לי דמויות כמו אלעזר שטרן שבעבר רדף בצורה אינטנסיבית כל גילוי של חוסר נאמנות לפקודת הגירוש מגוש קטיף".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Joejoe
Joejoe
1 שנה לפני

לי מותר . לך אסור .

בני
בני
1 שנה לפני

נכון לעכשיו לא היתה אפילו השתמטות אחת מצד הסרבנים . למרות ההצהרות כולם מתיצבים לאימונים וגם לקרב. מעניין מתי התגייסו חרדים או סמוטריץ ובן גביר

מירב
מירב
1 שנה לפני
הגב ל  בני

בול! כל מי שמתלונן על הסרבנות מסרב לראות בדיוק את זה. המחאה היא על זה שגונבים פה את המדינה (כן, גונבים, זה ברוח העבריינות של הממשלה).
1. חרדים מסרבים כבר שנים להשתתף בשיוויון בנטל ומה שהם רוצים זה להנציח בחוק (!!!) את המצב הזה.
2. אמירות נלוזות של חברי כנסת וממשלה שלא מבינים דבר וחצי דבר בבטחון ישראל נגד טובי בנינו (על אמת, לא בציניות)
3. מתנחלים שחלקם פורעי חוק בעצמם. סרבני חוק אפשר לקרוא להם.
4. ממשלה עבריינית, חלקה פורעת חוק עם תעודה. למשל דרעי למשל בן גביר, מתנחל בריון, סרבן חוק בעצמו.
איזה מוסר כפול…גועל נפש!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום