חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הגיע הזמן שנצרוב תודעה חדשה במוחות הפלסטיניים"

אלעזר שטורם מכנס את מיטב המומחים לענייני ערבים, ד"ר מוטי קידר, ד"א אדי כהן ויוני בן מנחם, כדי להבין כיצד לעצור את מעגל הדמים

שתפו :

חיילי צה"ל בשכם במבצע חומת מגן. ויקיפדיה

פיגוע רודף פיגוע ומצב הביטחון בכי רע. ד"ר אדי כהן סבור שיש להגביר את הנוכחות המשטרתית ברחובות ולתגבר את כוחות המודיעין. עוד הוא מוסיף כי "המראות של מאות אלפי ישראלים מתקוטטים ברחובות אינם תורמים". ד"ר כהן מעורב ברשתות החברתיות הערביות, ומעיד על השמחה לאיד הערבית לנוכח הקרע החברתי בישראל, ותחושת הערבים ש"היהודים עושים בשבילנו את העבודה".

ד"ר כהן מדגיש כי בשל ריבוי האויבים שיש לישראל, יש לטפל בכל סוגיה בנפרד: ברשות הפלסטינית, בח"כים הערבים המסיתים ובמימון של טרוריסטים.

העיתונאי יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור לשעבר, סבור שישראל צריכה לשנות את האסטרטגיה שלה כלפי הטרור הפלסטיני: הגיע הזמן לצרוב בקרב הערבים תודעה חדשה של "בעל הבית השתגע". המכה החזקה ביותר שספג הטרור הפלסטיני הייתה מבצע חומת מגן, שאף גרמה לאבו-מאזן להתחרט על האינתיפאדה.

הזמן שעבר מאז הקהה את רשמי המבצע, והתפיסה השולטת כיום בצה"ל, היא שיש לצמצם את מספר ההרוגים הפלסטיניים מכיוון שהדבר רק מזין את מעגלי הנקמה.

בן מנחם סבור שצה"ל צריך לבצע פעולה צבאית נרחבת, לכבוש את צפון השומרון לזמן מוגבל ולטהר את קיני הטרור השוכנים שם.

צפו בראיון המלא

 

משה פייגלין: "זו אנרכיה שזולגת להפיכה צבאית"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום