חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יגל יניב הי"ד דיבר על "מות קדושים" עוד בחייו

הסב הרב שמואל יניב ששכל את נכדיו הלל ויגל הי״ד בשיחה מרגשת עם אלעזר שטורם ועוזי דיין על הרצח הנורא ועל העוז והתעצומות שמאפיינים את המשפחה המיוחדת

שתפו :

צילום: פלאש 90

לאחר הרצחם של הלל ויגל הי"ד הוסיף סבם, הרב שמואל יניב לשם המשפחה את הצירוף: ב"ק – "בית קדושים", כאות לציון האירוע הנורא שפקד את משפחתו כששני נכדיו נפלו במות קדושים. הרב יניב מסביר מאין נובע החוזק ומהיכן מוזנת העוצמה שמקרינה המשפחה מעת האסון. התכונה הזו התבטאה אצל יגל והלל הי"ד כבר בחייהם, בתרומה לחברה ובתביעה לחיים בעלי משמעות ושליחות.

הרב יניב חיבר ספרים רבים, אחד התחומים עליהם כותב הרב הוא גילוי ה"צפונות בתורה" – חשיפת סודות ונסתרות על ידי גימטריות ורמזים מתוך פסוקי התנ"ך. במהלך הראיון הוא מוכיח באמצעות מספר נבואות כיצד ניתן לזהות את ההתגשמות שלהן כשמתבוננים בתהליך תקומת ישראל בארצו.

הרב יניב מספר על התחושות הקשות שחווה כששמע את אברהם בורג שלא התאפק והתבטא באופן מזעזע בעוד גופות הקדושים מוטלות לפנינו.

צפו בראיון המלא:

פיגוע ירי: שני יהודים נרצחו במחסום חווארה

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נתן
נתן
1 שנה לפני

דבריו של הרב יניב כל כך חזקים ומרגשים.ניכר כיצד כוח האמונה והאהבה יכולים לעזור לנו להתגבר על התקופות הקשות ביותר.הלל וויג ומשפחתו הם דוגמא נוצצת לכוחו של העם היהודי ולאמונה הבלתי מעורערת באלוהים.אני כל כך גאה בעם היהודי ובחוסן ואהבתם לחיים.אני כל כך גאה בבנג'מין נתניהו על כך שעמד על עמך והגנה על ארץ ישראל עבור העם היהודי.הכנפיים השמאליות אינן אלא אנרכיסטים שאין להם שום כבוד לדברי האל.יהי רצון שה 'יברך את ישראל ובנג'מין נתניהו לנצח!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום