חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"דוד ביטן מתחנף לבג"ץ כדי להיות המאמי הלאומי"

היועץ האסטרטגי ברל'ה קרומבי, והכתבת הפוליטית של "מקור ראשון", עטרה גרמן, בראיון לאלעזר שטורם על הלך הרוח בליכוד ועל ביטול "חוק ההתנתקות"

שתפו :

הילל מאיר, פלאש 90

ברל'ה קרומבי מתאר בתחילת הראיון את המצב הפנימי כעת בליכוד: חלק מהח"כים, כמו גלנט, דיכטר וברקת, דואגים, משום שזהו "איזור החיוג שלהם", ואחרים – כמו דוד ביטן, "מוחזקים בגרון". האחרון, לדברי קרומבי, הוא דוגמה חיה לנחיצות הרפורמה: ביטן, על תיקיו הפתוחים, לא יכול היה להתמנות להיות שר, והוא "מתחנף לבג"ץ כדי להיות המאמי הלאומי".

עוד עלתה התייחסות לביטול "חוק ההתנתקות" בצפון השומרון. עטרה גרמן מבהירה שהביטול אינו מתיר לחזור ולהתיישב במקומות כמו חומש ושא-נור, אלא מאפשר חופש תנועה בהם. קרומבי מוסיף שהחוק משווה את היישובים לשאר איזורי איו"ש – שבכולם לא ניתן להקים יישוב ללא אישור אלוף פיקוד מרכז.

על התגובה הזועמת של האמריקנים לביטול החוק, אומרת גרמן: "זהו לא סוד שארה"ב מעכבת פעולות של ישראל באיו"ש בגלל מדיניות "פייק" של שוויון ואיזון". לא ניתן לנתק זאת מהדמוניזציה שעושים לממשלת הימין: "אם עד עכשיו הממשל האמריקאי היה בוחן את צעדי ההמשלה הישראלית ב-100 עיניים, עכשיו הוא מסתכל ב-200 עיניים". עם זאת, היא מדגישה כי אין מקום לח"כים לצאת נגד ארה"ב.

צפו בראיון המלא

בלעדי! ד"ר אדי כהן בראיון עם פעיל חברתי בסעודיה: "יש לי אופטימיות לגבי נתניהו"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום