חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"השמאל לעולם לא ישחרר מטעות של הימין"

עו"ד זיו מאור על שתי כותרות הפייק ניוז שהניתוח שלהן מוכיח שהאמת עם הימין

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

הידעה הכוזבת הראשונה שעלתה היא טבלה המציגה בראשה תוצאות הצלחה גבוהות של תלמידות חרדיות במעבר הבחינות לראיית חשבון. דווקא מוסד מפואר כמו האוניברסיטה העברית, מצא עצמו בתחתית הטבלה. הנתונים נתנו לכאורה תשובה ניצחת לטענה הגורסת כי חרדים אינם נושאים בנטל הכלכלי.
מדוע מדובר בפייק ניוז? משום שהנתונים על האוניברסיטה העברית אינם מדויקים ואינם כוללים את הציונים של כלל הניגשים – שרובם נבחנים במועד אחר.

מה בכל זאת ניתן ללמוד מכך? שיעורי התעסוקה של נשים חרדיות במקצועות הדורשים השכלה – גבוהים יותר ממה שהתקשורת מספרת. כמו כן, קיבלנו שיעור מהימין כיצד "להרוג" פייק ניוז באחריות, בעודו צעיר.

הסיפור השני שצץ הוא טענות על השחתת קברו של יוני נתניהו ז"ל בידי אנרכיסטים מהשמאל. בפועל הסתבר שמדובר בכתם של מיצג הנצחה מטעם משרד הביטחון, שהונח שם לפני מספר חודשים וטפטף מהגשם.

אך עדיין חשוב להבין מה היה קורה אילו ההשחתה הייתה על קברה של דמות משמעותית לשמאל, כמו יצחק רבין ז"ל. האם גם אז הייתה הידיעה יורדת מהכותרות במהירות?

צפו בקטע המלא

 

ח"כ טלי גוטליב: "סתמו לי את הפה שלא בצדק"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מרתה
מרתה
1 שנה לפני

אני לא מבין מדוע אנחנו אפילו דנים בזה, האמת ברורה: ארץ ישראל שייכת לעם היהודי, כפי שהיא כתובה בתנ"ך.חדשות שווא זה מנסה להכפיש את הצלחתם של האולטרה-חרדי ולהציג אותם כנטל.מגוחך לחשוב שהאוניברסיטה העברית המרהיבה תהיה בתחתית השולחן!כולנו יודעים שבנג'מין נתניהו הוא היחיד שיכול להגן עלינו ולהגן על זכויותינו, ומי שמתנגד לו אינו אלא אנרכיסטים.תודה אלוקים יש לנו אותו להגן עלינו!

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום