חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביום השואה לפיד מפיץ את הנרטיב המתועב של אהרון ברק שאנחנו והם זה אותו הדבר ורק "הנאורים" יעצרו את זה

יאיר לפיד ממשיך להיות אחד מגדולי המשסעים במדינת ישראל אחרי שהבטיח שאין יותר אנחנו והם

שתפו :

אחרי שאירח את הנשיא ביידן ב״יד ושם״ וחולל שערוריה איומה, ממשיך יאיר לפיד להפיץ את משנתו המשסעת. לשיטתו, הלקח מיום השואה הוא ״לא להפוך להיות הם״ (הנאצים).
בנאום שנשא בערב יום השואה בקיבוץ יד מרדכי אמר את הטקסט המקומם ״הדרך להתמודד עם הרוע היא לא להפוך דומה לו״.

בהמשך לדברים האלה, יצא זיו מאור בטור נוקב על ההשוואה המקוממת בין המשטר הנאצי לבין המשטר בישראל, רעיון שהגה אהרון ברק ועליו ביסס את כל משנתו האקטיביסטית.

יאיר לפיד, צמרת צה"ל ועוד רבים אחרים בצמרת הפקידות הישראלית מחלחלים כבר שנים את הרעיון ההרסני הזה על פיו יהודים בארץ ישראל יכולים להפוך ברגע לנאצים שמתכננים בדם קר לרצוח ולהשמיד שיטטית עם אחר ולהפוך למפלצות גזעניות.

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
16 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אור
אור
1 שנה לפני

ההוא שאינו יאיר ואף לא לפיד, עושה כמנחת משוגותיו להרס המדינה היהודית היחידה בעולם. אילו היו שופטים בירושלים, זה לא היה קורה.

אמירה
אמירה
1 שנה לפני
הגב ל  אור

ואני שואלת, האם לא הוא זה היהודי שיכול להפוך לנאצי??? הפוסל, במומו פוסל!!!

רות
רות
1 שנה לפני

יאיר בדבריו לא משווה לנאצים אלא לרוע בכלל ויש שמועות בחברה הישראלית שערבי טוב הוא ערבי מת, ושצריך להרוג אותם כולם. כמורה בתיכון נתקלתי לא פעם באמירה למה להם מותר הם עשו לנו גם לנו מותר. ולא לנו לא מותר לאבד את המצפן שלנו שהוא דברי ה לאברהם "המכסה אני מאברהם…למען צוות את בניו צדק ומשפט" לא עבודת קורבנות ולא תפילות ולא מקדש אלא צדק ומשפט. חשוב לזכור זאת תמיד.

פנינה דרעי
פנינה דרעי
11 חודשים לפני
הגב ל  רות

הוא כן משווה ולא לנסות לייפות את דבריו שכול אמירה שלו מביאה אסון לעם עושה עבודה טובה לאוייבנו האיש גמור מבחינה פוליטית שיילך בעקבות ברק לעסק הקנביס אמירות של מסומם

אריק
אריק
1 שנה לפני

טוב מעניין אם יאשרו

עלמונית
עלמונית
1 שנה לפני

כמה שהאיש דביל….
עצוב!

יוסף
יוסף
1 שנה לפני

אדם מסכן ללא ערכים של אמת הכל שקר גדל על שנאת אחים אין לו עבר אין לו שורשים ולכן יהיה האידיוט השימושי הבא של הפרוגרס ההפתעה עוד תגיע

אראלה נעה ידגר
אראלה נעה ידגר
1 שנה לפני

מותר ללמוד יותר ממסר אחד מאותו אירוע. כאשר אתה נתפס למסר בלעדי, אתה שולל כל דבר שונה ממנו גם אם הוא נכון. ומותר לפוליטיקאי לציין אחד מן המסרים, כפי שגם אתה מביא רק אחד מהם. אני לא חסידה של יאיר לפיד. לגמרי לא.. אבל צריך לדבר בהגינות: יאיר לפיד יודע מה זאת שואה. הוא גדל על זה. הוא יודע בעל פה את המסרים המקובלים עלינו. עם ישראל חי, בכל דור ודור, לעולם לא עוד. בחירתו לציין מסר נוסף לא הופכת אותו לפושע ומשסע.
כן, ניסיון השואה מלמד אותנו כמה מהר אנשים שהיו ממוצעים לגמרי הפכו בן רגע לרוצחים, כאשר הייתה הסתה וכאשר ניתן לזה צידוק אידיאולוגי, וכאשר הם היו חברים בקבוצה שהתלהטה והלהיטה אותם. זה קרה גם ברואנדה, בבוסניה ובעוד עשרות מקומות. וכן, יש אנשים במחנה הימני שאיבדו את הרגישות המוסרית. אנשים שאומרים שצריך להרוג את כל הערבים, שאין להם בעיה ללכת בדרך לכותל, לראות ערביה באה מולם ולצעוק לה, כך סתם, "ערביה מסריחה", שרואים בשונים מהם תת אדם. אנשים שמכנים את יריביהם הפוליטיים בכינויים איומים ומאחלים להם ולמשפחתם מוות. וגם במחנה הלא ימני יש אנשים שהרוע הכניע אותם. לא רק אנחנו הנמענים שלו. נכון, אנחנו לא במקום של הנאצים. זה ברור. אבל כדי שבשעת משבר לא נישבר מוסרית, כדאי להקשיב למסרים התובעים מאתנו אחריות. אני מציעה לך ללמוד בעיונים לספר שמות של נחמה ליבוביץ את המבוא לספר שמות, וכן את העיון "וגר לא תונה שבפרשת משפטים". ואני מקווה שלא תטען שגם היא פושעת ומשסעת.

קמני
קמני
1 שנה לפני

חמורה

ארץ
ארץ
11 חודשים לפני

אראלה יקרה!
אין די בלקרוא את הטקסט של לפיד. הסבטקסט שלו נחמה, ואני מכיר היטב את כתביה, מעולם לא השוותה בין מצבו של העם היהודי לנאצים. האם תיאורטית הדבר אפשרי? התשובה היא כן. אבל נחמה עוסקת בלקחים הנצחיים של פרשת השבוע ואינה מפרשת את המציאות בראי הפסוקים תוך התימרות לבצע השוואות מורכבות כאלה. את מתייחסת לקצה ימני שולי, בני נוער או אנשים שספגו טרור ודיכוי ומכלילה ציבור שלםשלם ערכי וראוי. זו הפיכה של אנקדוטה להכללה. זה נע בין כשל לוגי בסיסי ובין דמגוגיה פוגענית- בחרי בעצמך.

נבל המנה ל פיו כאחד הפורעים בשוק. זה הלפידיוט מש
נבל המנה ל פיו כאחד הפורעים בשוק. זה הלפידיוט מש
1 שנה לפני

לפחדיוט לא ככ אידיוט, הוא המלך המוצהר של האידיןטים ממש מהיום שאיתגר את אלוף חשראל באיגרוף(סומך על אביו ש יציע ביציע. המוסמנים ועם הפשלה. כח גדולה. חייו, אחרי השירות. בגדנע במקום בצהל בו שירתו הלבנבנים רק 48 שעות וקיבלו תעודה צבאית שעשו שירות מילואים בצבא

מה שאף 1 לכם לא ידע מעולם זה כמה שנים שרת הצפדיוטבצהל לפני ששוחרר גם מהמילואים… להזכירכם, שבאותן שנים כיכב לפידיוט כיסוי אביו מולידו אלוף ה חג בצהל. איגרוף שלתעשה אותה תשובה לא. יצח תחרות האחת אפילו ותמיד הפסיד הפלצן. אלוף. לה בוף…אבל עם אבא כס לפי עיתוני. פורט. בתקופה.
התבלט אלוף הטוב בצהל מאז לא. פסיקה. פרוטקציה לאלוף רמאי עד היום. ו. ולק. ושת פ מל. רי ג ו נדר מעשרות תחרויות. ובטוע תפצועה,,,,תחמן לחברים שלו רמאי לשופטי. פורט זה. תהשית שית. נבל

נבל המנה ל פיו כאחד הפורעים בשוק. זה הלפידיוט משח
נבל המנה ל פיו כאחד הפורעים בשוק. זה הלפידיוט משח
1 שנה לפני

מה עוד ומה לא עושה הכףף

יאיר
יאיר
1 שנה לפני

לפיד מבקשים מתחננים תפרוש אתה מיותר בלתי נסבל עי 90% מהציבור קח את האשה והילדים ועשו טיול סביב העולם מיליונים לא חסרים לך.

אמה
אמה
11 חודשים לפני

פצפוצי סרק.מי שרוצה מהפך משפטי ,הוא בעצם רוצה מהפך שילטוני.שהשרים יבחרו את השופטים בעצמם,זאת אומרת,מריונטות,יס מנים שיקבלו כל חוק הזוי שיהיה .ועוד מעיזים לשפוט את יאיר לפיד ,הראש ממשלה הטוב ביותר מזה 13 שנה.

פנינה דרעי
פנינה דרעי
11 חודשים לפני
הגב ל  אמה

היום כול השופטים מריונטות הגיע הזמן לשופטי אמתדי לטיוח בושה מה שקורה בבתי המשפט .אין דין ואן דיין

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

16
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום