חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר קרעי: השופט יצחק עמית לא יהיה נשיא בית המשפט העליון

השר שלמה קרעי בראיון לללי דרעי על הרפורמה הנחוצה, על המחאה נגדה ועל השופט יצחק עמית שהשתמש בביטוי "דיאטת מצות" כנגד שומרי המסורת

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

"אנחנו נמצאים בראש חודש, חודש של גאולה, הקב"ה השרה את שכינתו. זה חודש מיוחד ואנחנו גם זוכים להיות בתקופה מיוחדת, של ממשלה שמחזירה את רוח הגבורה היהודית, עומדת איתנה".

בהתייחס לרפורמה המשפטית ולמחאה של חלק מהציבור, אומר השר קרעי שבכל מקרה – הם היו מוחים: "גם אם היינו מוסיפים רק עוד חבר אחד לועדה למינוי שופטים, הכל היה אותו הדבר. יאיר לפיד היה מכריז על קץ הדמוקרטיה וקורא שלא להקשיב לממשלה ומנסה לעשות את מה שהוא עושה היום ברחובות בעזרת התקשורת המגויסת ומערכת המשפט המגויסת".

אמנם, השר קרעי מודה שהם קשובים לביקורת אמיתית, על אף שהיא כמו מחט בערמת שחת: "אנחנו קשובים לביקורת. זה קשה לסנן את הזהב בין כמות הבוץ והחול שאנחנו חוטפים, אבל בתוך הדברים יש גם טענות נכונות ומהותיות ואנחנו מתייחסים אליהן".

אחד החוקים הטעונים שעתידים לעבור בימים הקרובים בכנסת הוא חוק החמץ. נזכיר, בג"צ לא איפשר למוסדות ציבוריים להציב שלט בכניסה שמבקש מהציבור שלא להכניס חמץ למתחם, וכתגובת נגד – הכנסת מחוקקת חוק מחמיר יותר: "אנחנו נאלצים לכבות שריפות של בג"צ, כשהוא מנסה לקבוע את המדיניות ולא מוסמך לכך", אומר השר קרעי. "כשהשופט יצחק עמית כתב "דיאטת מצות" – זה בית המשפט של עם ישראל? עמית היה מיועד להיות הנשיא לפי שיטת הסניוריטי בעוד כמה חודשים, והוא לא יהיה כנראה כי השיטה משתנה".

צפו בראיון המלא:

 

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עמי ותמי
עמי ותמי
1 שנה לפני

עובדי אלילים פרימיטבים ,צחצחים מצויים, בחיים לא תשתנו…..הכל זה הדת……….תחיו איך שאתם רוצים, אני רוצה אחרת ולא כפיה.

חילוניות=חמץ , להשבית החמץ
חילוניות=חמץ , להשבית החמץ
1 שנה לפני
הגב ל  עמי ותמי

אתה כופה על היהודים ת חילוניות הצואתית שלך קישטא מארץ הקודש לך לברלין לך חסאן פרנסיסקו יא מסריח עובד אלילים תקרא לזאת שחירבנה אותך

Udi
Udi
1 שנה לפני

לפידיוט המצית, מצית אש השנאה וישלם על בגידתו

חילוניות=חמץ , להשבית החמץ
חילוניות=חמץ , להשבית החמץ
1 שנה לפני
הגב ל  Udi

מענין איך לא חושב איזה סבל יש לרשע שהפליט אותו הטומאה לפיד ואיפה הוא נמצא היום עושה דאווינים על חרדים חחח בטח גם פריצקי ילד איתו אלא ש התרברבו פה בלי הפסקה חחחח מי יעזור למעלה? שולמית חיזבלוני זכר מרשעת לגהנום תחתית?

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום