חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גם אתם יכולים להגיש את תורת הרב קוק זצ"ל לעם ישראל – מוזמנים להרשם

דווקא בתקופה הזו בוער בכם לקרב את עם ישראל אל ערכי היהדות? מעוניינים להוביל בסביבה שלכם פעילות של שיח יהודי, משמעות ואקטואליה? עמותת "ראש יהודי" מזמינה אתכם לקחת חלק בתשובה ובקירוב

שתפו :

קירוב יהודים וחיבורם לזהות היהודית הפכו למשימה מרכזית של הציונות הדתית לגווניה, מתוך אמונה שרק כך ניתן יהיה להמשיך לנהל יחד מדינה בשותפות, ורק באחדות ישראל ניתן לקרב את הגאולה, כפי שנכתב במדרש תנחומא: "אין ישראל נגאלין אלא עד שיהיו אגודה אחת".

עמותת "ראש יהודי", ובית המדרש לצעירים "הנני" שפועל במסגרתה, מקיימים מעת לעת סמינרים ואירועים שמכשירים את הציבור המאמין לפעול בתוך האוכלוסיות השונות ולהחדיר בהם את תודעת האמונה והתשובה, הכל מתוך אהבה וקירוב, בתהליך שהוא טבעי ובריא. במסגרת העמותה מתקיימות פעילויות בנקודות שונות בארץ ובפרט בתל-אביב, שנתפסת כמעוז החילוניות: צעירים חילונים עורכים קבלת שבת, מתקיימות תפילות משותפות וישנו שיח על משמעות ועל ערכים יהודיים.

מחר, ח' בניסן, יום חמישי, יתקיימו שני אירועים:

מרתון תשובה וקירוב של "ראש יהודי" ויום עיון של צעירי הנני.

אירוע מרתון תשובה וקירוב יתקיים בין השעות 10:00-20:00 בשכונת בית וגן שבירושלים, ובמסגרתו יתקיימו דיונים והרצאות של רבנים בכירים בציונות הדתית: הרב אורי שרקי, הרב יהושע וידר, הרב אליעזר קשתיאל, הרב לביא אנגלמן ועוד, לצד הרצאות של דמויות מובילות כדוגמת השרה אורית סטרוק, יו"ר "ראש יהודי" ישראל זעירא, ד"ר הראל ארנון ועוד. בין הנושאים בהם יעסוק יום הלימוד: 5 הסוגיות האמוניות הבוערות, חזרה בתשובה דווקא דרך הציונות הדתית, מי מתאים לעסוק בקירוב?, המשפחה כמודל, סוגיית הלהט"ב ועוד וסוגיות נוספות שמעסיקות את כלל הציבורים בישראל.

להרשמה למרתון תשובה וקירוב >> https://did.li/hH0YH

 

האירוע השני, שיתקיים גם הוא במתחם שכונת בית וגן בירושלים יערך בשעות 10:00-13:30. האירוע הוא של ארגון צעירי הנני מבית "ראש יהודי", והוא מיועד לצעירים בני 16-22 שרוצים לקחת חלק במהפכת התשובה הציונית, ולחבר את הישראלים לדרכו של הרב קוק זצ"ל. בין המרצים בכנס: יגאל קליין מזכ"ל בני עקיבא, הרב טל שאוליאן ראש ישיבת ההסדר בחולון, אחיה הדרי ויו"ר "ראש יהודי" ישראל זעירא. לצד ההרצאות יתקיימו מעגלי שיח וחלוקה לגרעיני פעילות. מטרת הכנס היא להכשיר צעירים לפעול במרכזי הערים, לפגוש את עם ישראל לגווניו, לדבר על משמעות, על יהדות ועל אקטואליה בדרך שתאפשר לו להתחבר לעצמו וליהדות ותרגיע את הפחד.

להרשמה ליום עיון לצעירים, כולל לו"ז מפורט >> https://tovnews.co.il/young_hineny

 

 

מוזמנים בשמחה!!

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום