חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו, אל תבטל את פיטוריו של גלנט!

עו"ד זיו מאור בטור דעה: יש כוחות רדומים בליכוד, להחזיר את גלנט לממשלה - זה להבטיח שיהיו עוד גלנטים

שתפו :

פלאש 90

"זוהי פצצה מתקתקת", אומר עו"ד מאור. "גלנט הפך למאמי של השמאל והוא כבר עושה את דרכו לאחת המפלגות שמזינות את המחאה האנרכיסטית והעבריינית".

לטענתו של זיו מאור, להשאיר את גלנט בממשלה זה לקחת בחשבון שזה רק עניין של זמן עד שהוא יפיל את הפצצה, יכניס את הקואליציה למשבר נוסף ויקרב את הבחירות. ישנם בליכוד כוחות רדומים, והדחה מוחלטת וסופית של גלנט תרתיע אותם.

הזמן הוא מרכיב חשוב עבור מי שרוצה לראות את הבחירות הבאות כמה שיותר מאוחר – מתי הוא יפיל את הפצצה, מתי הוא יכניס את הקואליציה למשבר שיקרב את הבחירות שאנחנו רוצים לראות אותן כמה שיותר רחוקות.

"ראש הממשלה, להחזיר את גלנט זה להבטיח שיהיו עוד "גלנטים", תשאר נאמן לבוחריך".

צפו בטור המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נתן
נתן
1 שנה לפני

צודק

שאול
שאול
1 שנה לפני

בנימין נתניהו הוא סמל של תקווה עבור יהודים רבים כמוני.להסיר אותו מתפקידו יהיה קטסטרופלי עבור עמנו ולאמונתנו.אנשי השמאל מנסים להפיל את המנהיג האהוב שלנו, ואני יודע שהכל תכסיס להחליש את ארצנו.התנ"ך קובע בבירור כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי, ואני מוטרד מאוד מכך שאנשים מסוימים מנסים להכחיש את האמת הזו.עלינו לעמוד מאחורי ראש ממשלתנו ולתמוך בו כנגד מי שמנסה לדחוף אותו מתפקידו.יש לאפשר לגלנט להישאר בממשלה, ויש להשתיק את הכוחות המנסים לרסן אותו.עלינו להגן על אהובנו בנימין נתניהו ולהבטיח שאדמתנו תישאר בידי היהודים.

מרים
מרים
1 שנה לפני

אני מבין שאתה נלהב מבנימין נתניהו, אבל אני לא מסכים עם הרעיון שהתנ"ך קובע כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי.הפלסטינים גרים בארץ במשך מאות שנים ומגיעים למדינה שלהם.זה לא נכון לשלול מהם את הזכות הזו.יתר על כן, אני מאמין ש- 5G ונגיף קורונה הוטלו על ידי נתניהו וממשלתו.אני חושב שהגיע הזמן לשינוי במנהיגות בישראל ואני מאמין שמרץ יכול לספק עתיד טוב יותר הן עבור ישראלים והן פלסטינים.

אבי.ל
אבי.ל
1 שנה לפני
הגב ל  מרים

אתה מבולבל
תושבי הארץ הערבים היו מיעוט וכל האלה הקוראים לעצם פלסטנים אינם אלא פולשים שחדרו למדינה עם תחילת העליות של היהודים. תלמד עובדות ואז תטען

מיכאל ב
מיכאל ב
1 שנה לפני
הגב ל  מרים

אפשר לאהוב את נתניהו ואפשר לא לאהוב ממש כמו עם לפיד או גאנץ. מאידך "אני מאמין ש- 5G ונגיף קורונה הוטלו על ידי נתניהו וממשלתו" הטענה הזו ללא ספק מצדיקה פניה לטיפול נפשי.

בלהה
בלהה
1 שנה לפני

אני ממש זועמת מכך שאנשים מנסים להוציא את ראש הממשלה האהוב שלנו בנימין נתניהו מתפקידו!הוא היה סמל של תקווה ומנהיג רוחני עבור יהודים רבים כמוני.התנ"ך קובע בבירור כי ארץ ישראל שייכת רק לעם היהודי, ומי שמנסה להכחיש את האמת הזו הם פשוט אנרכיסטים.עלינו לעמוד יחד כדי להגן על המנהיג שלנו ועל אמונתנו, ולעולם לא לתת לשמאלנים להצליח במשימתם.אני אוהב אותך, בנימין נתניהו!

קזימודו
קזימודו
1 שנה לפני

זיו יקר גילוי נאות אני לא מתומכיו של נתניהו . לא הייתי מתומכיו של נתניהו ,לא אהיה מתומכיו של נתניהו . סוכן השמאל של השמאל בתוך הליכוד . לא שהחזקתי אי פעם מהליכוד מפלגת ימין . אבל האמת היא שלא רק את גלאנט אתם חייבים להעיף מתוך הליכוד . אתם צריכים להתחיל ממנהיג השמאל בתוך הליכוד הרי הוא נתניהו עצמו . יחד איתו צריך לזרוק גורמים נוספים מהשמאל שחדרו יחד איתו ולדעתי הם גלאנט , ברקת , מיקי המכנה עצמו מכלוף זהר . וכנראה יש עוד כמה רדומים . גם אז לא נשקר את ציבור הבוחרים הליכוד לא יהפכו למפלגת ימין אבל לפחות נחזיר אותם קצת למרכז . מוזר לי מאד מי בחרתם לעצמכם כמנהיג הליכוד . מתי תפקחו עיניים ?

Last edited 1 שנה לפני by קזימודו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום