חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח״כ סון הר מלך: "אין קשר בין עצירת חקיקת הרפורמה לדרישה למשמר לאומי"

ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית מסבירה לאורנה ישר את ההחלטה להשהות את חקיקת הרפורמה המשפטית ואת ההסכמה של ראש מפלגתה, השר בן גביר, לדרוש במקביל את אישור הקמת המשמר הלאומי

שתפו :

ביום שבו החליט ראש הממשלה נתניהו להשהות את חקיקת הרפורמה המשפטית הוא עמד בפני משוכה אחת של מפלגת עוצמה יהודית: השר איתמר בן גביר הודיע בסופו של דבר כי החליט להסכים להשהיית הרפורמה בתמורה לאישור הקמת המשמר הלאומי ותקצובו.

היו קולות בציבור שלא אהבו את מה שנראה כמו סחטנות תמורת ויתור על הרפורמה שכל כך חשובה לציבור הימני ובראיון לאורנה ישר היא מסבירה ח״כ סון הר מלך שלא היה קשר בין השניים: "אנחנו היינו המעוז האחרון להחזיק את הרפורמה כשנשב בחוץ ולא נפרק את הממשלה, וגם הרב ליאור אמר שזה לא נכון. את ההחלטה קיבלנו רק בערב, רק אחרי לחצים בלתי נתפסים שלשבת מבחוץ זה להפיל את הממשלה. המשמר הלאומי היה הבטחת בחירות, בלי שום קשר לדבר הזה. הוא דיבר על זה כבר בתחילת השבוע. בסוף החיבור היה כזה. כשהבנו שזו ההכרעה אבל רצינו שיהיה משהו לטובת בטחון עם ישראל. זה לא היה קשור לרפורמה".

ח״כ סון הר מלך: "קיבלנו את המשטרה במצב מאוד רעוע וחלוש ולכן איתמר מאוד מתעקש לקבל את כל הכלים, בחקיקה, בתקציב כי אנחנו מבינים שאלמלא הכלים האלה לא נוכל ליישם את המדיניות שלשמה נבחרנו".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

"אם החלטתם לצאת למלחמה – לכו על זה עד הסוף"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Ud שווה ניסוי…להעיף את הלפידיוט לאירו ולשמוע רשמיו
Ud שווה ניסוי…להעיף את הלפידיוט לאירו ולשמוע רשמיו
11 חודשים לפני

ביבי של היום, אינו ביבי של אתמול ולכן הוא לא השכיל למנף את ההנחתה הראשונה של הלפידיוט אילו (וזה עדיין לא ממש מאוחר) אילו גם היום היה ממנף את ערך ומעמד הריבון, הרפורמה המשפטית היתה עפה על חמאה.

Ud שווה ניסוי…להעיף את הלפידיוט לאירו ולשמוע רשמיו
Ud שווה ניסוי…להעיף את הלפידיוט לאירו ולשמוע רשמיו
11 חודשים לפני

לנוח מבילבולים על הרפורמה (מחוייבת המציאות, כי היא יכולה לצאת לאור רק עם ויטמינים מכונים ונכונים, דהיינו להתרכז במעמד הריבון ומי הוא הריבון שיעיף את מפלגת בג״ץ לכל הרוחות ויתחיל למשול….כי ניצח בבחירות. כי הריבון בחר בו להגשים את סילוק מפלגת בג״צ של חבר מביא מאפיונר. ללא בחירות וללא דמוקראטיה

איל
איל
6 חודשים לפני

לימור המלכה

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום