חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"התחזקות האיראנים היא לא מקרה – הכל תכנית סדורה"

לפני עשרות שנים קבעו האייתולות של איראן מדיניות של "יצוא המהפכה" ורק בתקופה האחרונה אנחנו רואים כיצד הם הצליחו. אור יששכר מתנועת "הבטחוניסטים" מסביר את הרציונל של מדינות ערב שנוטשות את ארה"ב ועוברות לחסות איראנית

שתפו :

ראש מחלקת המחקר של תנועת "הבטחוניסטים", אור יששכר, פורס בפני אלעזר שטורם את התכנית האיראנית הגדולה שתוכננה כבר לפני שנים ובתקופה הנוכחית הולכת ומתחזקת: "כל ההתפתחויות שרואים היום במזרח התיכון לא נולדו בחלל ריק. ההתקרבות לסעודיה, הפרוקסי של איראן בלבנון, בעזה וביו"ש, היא תוצאה של מדיניות איראנית ברורה. משנה סדורה של האייתולות של 'יצוא המהפכה'. אנחנו רואים מיליארדים שמושקעים בתאים האלה, ומדינות ערב שתקועות בתווך בין ישראל והסכמי אברהם לבין הזהירות מהאיראנים והצורך לחבור אליהם".

יששכר מאמין שהמצב היום טוב יותר מאשר לפני עשר שנים: "מדינית, אנחנו במצב טוב יותר מלפני עשר שנים, אבל לא יותר טוב מהמצב מלפני שנתיים. בשנתיים האחרונות היה העדר מנהיגות אמריקנית באיזור ומתיחות בין הנסיך הסעודי בן סלמן לג'ו ביידן. אנחנו, בניגוד לסעודים, לא יכולים להפנות כתף קרה לארה"ב. המצב הורע בגלל שאיראן מתקרבת לגרעין והעולם הערבי לא טיפש, הוא מתקרב לחזק. אם ישראל וארה"ב לא מממשות את החוזק הזה אז המדינות מתקרבות למי שמשדר שהוא החזק. לפני עשר שנים היינו די לבד".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

תא"ל במיל' הראל כנפו: מבחינת האיראנים מדובר בהצלחה

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום