חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברוך דיין האמת: אסתר פולארד הלכה לעולמה

אסתר, אשתו של יונתן פולארד, נפטרה לאחר מאבק במחלה קשה

שתפו :

צילום: פלאש 90

אסתר פולארד, רעייתו של גיבור ישראל יהונתן פולארד, נפטרה לאחר מאבק במחלת הסרטן. לאחרונה אף נדבקה בנגיף הקורונה. אסתר ע"ה ליוותה את בעלה שנים רבות במאבקו לצאת לחופשי מהכלא האמריקאי.

מהמרכז הרפואי הדסה בו הייתה מאושפזת נמסר: ""המרכז הרפואי הדסה מודיע בצער על פטירתה של אסתר פולארד, לאחר שנאבקה במחלה קשה. בית החולים משתתף בצערה העמוק של המשפחה וצוות המערך הסוציאלי מלווה אותה בשעה זו".

עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, נשיאת ארגון שורת הדין, אשר ייצגה את יונתן פולארד, ספדה לה: "אסתר פולארד, לביאה ואישה משכמה ומעלה שנלחמה למען בעלה והובילה את המאבק לשחרורו במשך 30 שנה, הלכה לעולמה הבוקר. היא פעלה ללא חת מתוך אמונה אמיתית בצדקת הדרך. בכל יום היא היתה לצידו, בכל בית מאסר ובכל משבר ולא הביטה ימינה או שמאלה עד שנחתו בסוף באדמת ארץ ישראל כדי להתחיל את דרכם החופשית. כל כך כואב לשמוע הבוקר כי נהנתה מהחופש המשותף בסך הכל שנה אחת בלבד. אני שולחת תנחומים כנים ליונתן ולכל המשפחה. יהי זכרה ברוך"

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ספד לה: "משתתף באבלו הכבד של יהונתן פולארד על פטירתה של רעייתו הנאמנה והגיבורה כארי אסתר ז"ל ומתפלל שהקב"ה יתן לו כח להתגבר על האבדן הגדול ולהמשיך בחיים טובים ובריאים לאורך ימים ושנים. ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים".

 

הלוייתה תצא ב16:00 מבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום