חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארי שביט: תחזרו ליום הבחירות ותתחילו למשול אחרת

ארי שביט, עיתונאי ופובליציסט, אינו חוסך ביקורת מהתנהלות הימין בראיון לאורנה ישר

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

לדברי ארי שביט, "אנחנו בטרגדיה ישראלית שחלקה הניכר מיותר – יש לנו בעיות גדולות יותר להתעסק בהן מאשר מערכת המשפט, כמו מצב החירום מול איראן שהגיע לרגע האמת".
שביט מזכיר כי הראשון למתוח ביקורת על מערכת המשפט היה רבין, ואחריו אנשי מפלגת המרכז. לדבריו, הממשלה הנוכחית עשתה לא מעט טעויות, ועם הצעה מתונה יותר היה דווקא אפשר להגיע להסכמות סביב הרפורמה המשפטית.

בנוגע לקיצוניות המחאה, מבקש שביט להבחין בין הזרמים השונים בה, כשלטענתו הרוב המכריע נאמן לישראל וחרד מהמצב, "לצד כאלה שמשתמשים במהלכים לא ראויים". שביט אינו חולק על זכות הימין שנבחר לשלוט, אך קורא לו לעשות חשבון נפש: "הטעות של הציבור הימני דומה לזו של רבין בהסכמי אוסלו – הוא לא הבין את המנדט שניתן לו".

בספרו ״להציל את ישראל״ מציג שביט כיצד התרחש במדינה תהליך של החרמות הדדיות ושל העצמת ניגודים שלא באמת קיימים, בעוד שרוב מכריע של הציבור רוצה מדינה יהודית דמוקרטית.

שביט מבהיר: "אם הממשלה רוצה להיות מחויבת לעם היהודי – עליה להיות סובלנית לכלל הזרמים בו".

בהקשר ל"דיפ סטייט" שמושך בחוטים, מדגיש שביט כי הוא מעוניין ברפורמה שתאזן את מערכת המשפט, וגם על התקשורת יש לו לא מעט ביקורת.

לסיום, מבקש שביט להזכיר כי מצב הימין היה מצוין, אך "הוא שכח את כל הניצחונות האדירים שהיו לו בשנים האחרונות והתמסר לתחושת קורבנות מול בית המשפט".

איזו ביקורת יש לו בכל זאת על השמאל?

צפו בראיון המלא

 

 

אלעזר שטורם רותח: מה הפריע לסגן ראש העיר בתפילת החג בדיזנגוף?

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

עצוב שככה זה אבל זו אמת כי לא חושבים יותר משנתיים קדימה הליכוד מאכזב בגדול עברו 100 ימי החסד כי אי אפשר לקפוץ למים סוערים אם לא יודעים לשחות מספיק טוב

ג'קי.א
ג'קי.א
1 שנה לפני

לבטל את השם הבומבסטי ..הרפואמה ….לתת שבוע שקט ..ולחוקק חוק כל שבןעיים פרה פרה את כל העדר..בלי רפורמה …..לעבוד קיבלתם מנדט מהעם ..תעבדו ..ולא לא יסלחו לכם ולא יתמכו בכם ..תהיה נזדמנות פז לפתוח להם תיקים לכל המושחתים סוף סוף נביא מזור לעם נדע למשל מה היה ברצח רבין זל מה היה חלקו של השבכ ברצח ומי רצה במותו ומה על חטיפת תינוקות וניסויים רפואיים למה ..???!!!

שי ש.
שי ש.
1 שנה לפני

לדבר עם ארי שביטנזה כמו לדבר לקיר. מדבר בסיסמאות שאינן מחוברות למציאות בשטח

שי ש.
שי ש.
1 שנה לפני

בניגוד לעיתונאים כמו שביט ביבי הוכיח פעם אחר פעם שבדברים הגדולים הוא רואה 100 צעדים קדימה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום