חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ גוטליב: "ב-15 שבועות הם החריבו את המדינה עם השקרים שלהם"

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד עוררה השבוע סערה כשקראה לשמאל ״בוגדים״ וטענה כי הם ממומנים בכסף זר ולכן ההפגנות שלהם המוניות. בראיון ליגאל מלכה היא מסבירה למה התכוונה ולמה האשימה את השמאל בבגידה

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90
חברת הכנסת טלי גוטליב דיברה במוצ"ש האחרון בהפגנת תומכי הרפורמה המשפטית בנתניה, וטענה בין השאר כי "השמאל בגד במדינת ישראל".  גוטליב: "אתם יודעים מה מבחין בינינו לבין אנשי השמאל? השמאל איבד את זה, השמאל בגד במדינת ישראל, השמאל שכח את הערכים הכי בסיסיים של עם ישראל ומדינה יהודית ודמוקרטית", אמרה גוטליב. "הם שכחו את זה. הם הפקירו את ביטחון מדינת ישראל. הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי למוטט את ממשלת הימין, ויש להם כסף. תראו את ההפגנה שלהם – כמה כסף יש להם. הם מתוכננים, מתוכנתים, מתוזמרים".

בראיון ליגאל מלכה היא הסבירה את דבריה: "ב-15 שבועות של מחאה שבבסיסם השקר שאנחנו הולכים להביא דיקטטורה למדינת ישראל. הזהירו מפנינו הדיפסטייט אסתר חיות, היועמ"שית עוד כל מיני לשעברים. ב-15 שבועות החריבו את מדינת ישראל בעיני אומות העולם, בעיני ארה"ב ובעיקר מול אויבינו שצרים עלינו לכלותינו משחר ההיסטוריה".

גוטליב: "מי שמפר את החוזה האחד והיחיד הבלתי כתוב בין יהודי למדינתו האחת והיחידה, שמחייב אותנו שתהא דעתנו אשר תהיה חובה לשמור על החוסן הלאומי, על הכלכלה, על מעמדה של המדינה. לא בגלל ההפגנות או המחאות אני רואה בהם בוגדים, אלא בגלל השקרים במחאות שיצרו שנאה כנגד נבחרי הימין".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

בני "האתרוג" גנץ

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מזל ב
מזל ב
1 שנה לפני

כל מילה בסלע
החריבו את המדינה עם השקרים
הכל כדי לשלוט ורק לא ביבי
טלי אומרת את האמת היא באמת אוהבת את המדינה

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום