חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם הציבור החרדי ימלא את השורות המתדלדלות במערך הלוחם?

מנכ"ל עמותת "נצח יהודה" יוסי לוי מדבר על המגמה החיובית בנתוני הגיוס בחברה החרדית, מבהיר שהתהליך לא יצליח בכפיה ורואה כיצד בעתיד הלא רחוק יחליפו הצעירים החרדים את סרבני הגיוס בציבור החילוני

שתפו :

צילום: פלאש 90

ממש לאחרונה דווח על מתווה חדש שמתגבש בממשלה לחוק הנשיאה בנטל. מנכ"ל עמותת "נצח יהודה" יוסי לוי מציג את נתוני הגיוס בחברה החרדית שנמצאים בעליה אך הוא מבהיר כי הדרך להגדיל את המספרים היא בשום אופן לא באיומים ולא בהטלת סנקציות פליליות אלא ביצירת פתרונות אמיתיים עבור חרדים בעלי פוטנציאל גיוס.

באשר לתמיכת מנהיגים בציבור מעיד לוי כי בשנים האחרונות הולכת ומתחדדת גם אצל הרבנים ההכרה בצורך לפתוח את האפשרויות עבור צעירים שלא מוצאים את עצמם בעולם הישיבות ולא עונים להגדרת "תורתו אומנותו". גדוד "נצח יהודה" מעניק להם את האפשרות לשרת כלוחמים לכל דבר ועניין תוך הקפדה מהודרת על כל פרטי ההלכה ואפילו שיעורי תורה קבועים בלוח הזמנים של החיילים.

יוסי לוי מייחל להגדלת שיתוף הפעולה בין הגופים שמעוניינים באמת בגיוס חרדים ורואה בבני המגזר את הפוטנציאל לפצות על הירידה במוטיבציה לגיוס בציבור החילוני, כאשר בעוד מספר שנים יגדל משמעותית מבחינה דמוגרפית.

צפו בראיון המלא:

לאן נעלם הציבור החרדי במאבק על הרפורמה?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אור
אור
1 שנה לפני

על המובן מאליו, לא שואלים, חבעה״ז

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום