Search
Close this search box.

״לקחו את הטריק הכי ישן – להכות בחרדים״

אבי גרינצייג בראיון לזיו מאור על ההחלטה להעביר את ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית לבני ברק וגם על אחריות החקיקה של החרדים

תגיות

שתפו :

צילום: פלאש 90

אחרי הפגנות רבות נגד הרפורמה החליטו מארגני המחאה ליזום הפגנה גדולה בבני ברק. מבחינתו של היועץ האסטרטגי והפרשן לענייני חרדים באתר ב"חדרי חרדים" זה היה ניסיון להדליק את מחאה שהחלה לגווע: "המחאה היא לא נגד הרפורמה. יש את מפגיני בלפור שהם הגרעין הקשה שמבחינתם כל מה שקשור למפלגת ימין חרדים צריך ליפול. יש מעגלים יותר רחבים ששם נמצאים כאלו שחוששים מחקיקה דתית או סיבות חברתיות אחרות ופה מארגני ההפגנות זיהו שאנשים כבר פחות מתחברים לעובדה של בחירת שופט שיפגע בחיי היום יום שלהם, אז הם, כדי להדליק את המחאה, לקחו את הטריק הכי ישן בספר להכות בחרדים וככה לקבל תמיכה, אז הם ניסו להפגין בבני ברק".

"לזכותם של הח"כים החרדים", אומר גרינצייג, "הם מצליחים לא להיות בפרונט של המאבק ולא להיות מובילי המאבק כלפי חוץ כך שלא נותנים למארגני המחאה לצייר את זה כחרדים מול חילונים".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

טוביה טננבום: "במאה שערים יש חופש יותר מאשר בניו יורק"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מירב
מירב
1 שנה לפני

לא לא, אתם פשוט לא מבינים. המחאה היא ועוד איך נגד הרפורמה בכללותה ולא נגד חוק אחד כזה או אחר. וזאת למה? מכיוון שכל החקיקה יחד תאפשר בין היתר לקבע את הסטטוס קוו רב השנים המעוות שיצא מפרופורציה בהקשר לשיויון בנטל. לאנשים נמאס להיות פראיירים, לשלם בכסף ובחייהם במקום אחרים שלא אכפת להם בכלל שזה המצב כי אנחנו מממנים אותם.
עכשיו מובן למה הלכו לבני ברק? זאת היתה פשוט אמירה "התעוררנו".
החקיקה המוצעת תאפשר לממשלה ולכנסת לעשות מה שבא לה ללא כל איזונים וללא יכולת לבקר, כולל הרחבת השחיתות ןהעבריינות במוסדות המדינה במקום ההיפך.
עכשיו זה ברור יותר??

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום