חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התחקיר המלא על פרשת ״המימד החמישי״ – בלעדי בערוץ TOV

קציני משטרה לשעבר ואנשי סייבר בעדויות חדשות על פרשת ״המימד החמישי״: כיצד פרקליט המדינה סיים באופן מכוון את החקירה ומה עלה בגורל מאגר המידע על אזרחי ישראל

שתפו :

אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בתחילת החודש הודיע פרקליט המדינה עמית איסמן כי הוא סוגר את תיק פרשת "המימד החמישי". איסמן, שמונה לתפקידו לפני כשלוש שנים על ידי שר המשפטים דאז בני גנץ, מי ששמו נקשר בפרשה באופן מובהק. עבור מי שבקיא בפרטי הפרשה – ההחלטה על סגירת התיק היא אירוע שערורייתי, כמעט לא נתפס.

לפנינו עדויות חדשות של אנשי טכנולוגיה וקציני משטרה בעבר, שמצביעים על כך שנחקרו האנשים שלא נכונים על ידי הגופים הלא נכונים – באופן מכוון על מנת להרוג את החקירה. העיתונאי טל רימר: "אנחנו נעתור לבג"צ".

פרשת המימד החמישי

פרשת המימד החמישי עוסקת בחברת סטארטאפ ישראלית, אשר יו"ר מועצת המנהלים שלה היה בני גנץ, שביקשה לפתח מערכת בינה מלאכותית שתוכל לספק מודיעין אזרחי למדינות שונות אודות הכוונה של האזרחים שלהן לבצע פשעים – עוד לפני שהפשע בוצע. כדי שהמערכת תוכל לייצר את החיזוי הזה, היא זקוקה להרבה מאוד נתונים אישיים על האזרחים. הבחירה של החברה להעמיד בראשה רמטכ"לים, אנשי מוסד ואנשי משטרה בעבר – היא בחירה מכוונת. הם אלה שהיו אמורים לפתוח דלתות. כפי שנוכל לראות בהמשך – הם אכן פתחו. זה סיפור שתחילתו במרמה על מנת לקבל מימון, וסיומו במסירת מידע על אזרחי ישראל לידיים מפוקפקות, ללא אישורים ביטחוניים.

גיא לוי: מידע על כולנו הועבר לאדם שנחשד על ידי ה-CIA כסוכן ריגול של פוטין

"כשבחברת ״המימד החמישי״ באו להציע את מרכולתם למשטרה הם קיבלו פטור ממכרז", מציין גיא לוי. "לא סתם נותנים פטור ממכרז. התקיימה ישיבה בתוך המשטרה שבה נכח גם בני גנץ ובאותה ישיבה הוצגו מספר נתונים. הנתון הראשון שהוצג שהחברה קיימת 4 שנים אך בפועל הייתה קיימת שנתיים. הוצג שהתוכנה כבר קיימת ופועלת במספר מקומות, מה שלא היה ולא נברא. הם טענו שאין להם חברות מתחרות וגם זה לא נכון. גם בישראל וגם מחוץ לישראל – יש להם חברות מתחרות. הוצג מצג שווא, זאת עבירה פלילית. בדרך הזאת ״המימד החמישי״ קיבלה 4 מיליון שקלים בתור התחלה, סוג של מקדמה, באמצעותם קנתה ציוד מחשוב יקר מאוד".

אך יותר מהכסף, נדמה שחמור המידע שהועבר ללא בקרה לאנשים מפוקפקים. "התמורה השלישית שהיא קיבלה היא מאגר נתונים. איזה מאגר נתונים יש לה? מאגר שמשטרת ישראל העבירה לה. זה כנראה מאגר נתונים שהכיל מידע על כולנו. המשקיע העיקרי בחברה, ויקטור וקסלברג, בחור יהודי מרוסיה שנחשד על ידי ה-CIA כסוכן של פוטין שעוסק בריגול ומתמחה במאגרי מידע. מאגר המידע הועבר אליו ללא שום פיקוח וללא הרשאות".

"ברגע שויקטור וקסלברג המשקיע המקורב לפוטין הפך להיות פרסונה נון-גרטה בארצות הברית, כל מי שעשה איתו עסקים לא יכול היה לקיים עסקים עם ארה"ב ועם חברותיה, ולכן זאת הייתה מכת מוות למימד החמישי והיא נסגרה."

חברת הסטארטאפ של אנשי הביטחון החליטה שהיא לא עוצרת, ועברה על החוק פעם נוספת. "המימד החמישי ניסו למכור את המוצרים דרך סוכן אמריקאי למדינה עוינת. כשתוכנת סייבר מוגדרת כנשק היא חייבת לעבור דרך אישורי משרד הביטחון, מה שלא היה במקרה הזה. זה סיפור כל כך עמוק וכל כך מושחת והוא נסגר בכזאת קלות".

איך בני גנץ יוצא נקי מכל אשמה, כשהוא יושב בכל הישיבות?

"ברגע שאתה ממנה את האדם שאחר כך סוגר את התיק – אז הדרך די פשוטה. כשהייתה ממשלה פריטטית בני גנץ התעקש על דבר אחד בלבד – על זה שתיק המשפטים יעבור אליהם. הוא מנע הבאת חיסונים כדי לשלוט במינויים".

ואם התגובה המיידית שלכם היא שבני גנץ לא היה חשוד ולא נחקר – זה בוודאי לא לטובתכם. "הוא אפילו לא זומן לתת עדות פתוחה. זה רק מראה את הרדידות שהייתה פה בחקירה. את הרצון לגונן עליו. את יושב ראש החברה שהיה בישיבות שהציגו בהלן מצג שווא".

"החיבור של גדעון סער ובני גנץ הוא למען שליטה פוליטית במערכת המשפט", מוסיף לוי. "גם גלי בהרב מיארה וגם עמית איסמן לא היו המועמדים הטבעיים לתפקידים האלה. היו מועמדים בכירים מהם שהם היו המועמדים הטבעיים לקבל את התפקידים האלה אבל בהתעקשות של בני גנץ וסער, ובמקרה של היועמ"שית אפילו בניגוד לגרוניס שעמד בראש ועדת האיתור, היא התקבלה בזכות האנשים של סער. נוצרה כאן דיקטטורה. יש לך את היועמ"שית, את בג"צ, את פרקליט המדינה, את עמותות השמאל שמשרתות אותם בעתירות – יצרו כאן מעגל סגור שיש לו כוח בלתי מוגבל, שהוא בלתי ניתן לפיקוח".

לסיכום, גיא לוי ממליץ לכולם להתעמק: "אני ממליץ לכל אחד לקרוא את דוח מבקר המדינה כדי להבין את השיטות העברייניות שבאמצעותן בוצע שימוש בשמונה מאות מיליון שקלים ללא מכרז".

 

נצ"מ בדימוס אבי וייס: עמית איסמן העביר את החקירה לרשות התחרות כדי להרוג אותה

בראיון לללי דרעי, מספר נצ"מ בדימוס אבי וייס על ההחלטה המכוונת להרוג את התיק על ידי חקירה של האנשים הלא נכונים. "דן אלדד החליט לפתוח את חקירת המימד החמישי, מה שהביא את עמית איסמן למשרד על ידי בני גנץ, וזה השתלם לו", מזכיר לנו וייס. "איסמן סגר את תיק הרכש של המימד החמישי. הם חקרו עניין ספציפי ורק ברמת העובדים, המנהלים הזוטרים. הבכירים – רם בן ברק, מפכ"לים, בני גנץ – לא נחקרו. מה שנחקר זה העניין של הרכש ואת התיק הזה סגרו".

על סמך מה הוחלט לסגור את התיק? "הייתה חקירה ברשות התחרות שלא יודעת לחקור דבר כזה והיא ולא מצאה כלום. זה היה ברור, עשו את זה בכוונה. גנץ מינה את עמית איסמן, שבתיק שלו יש דברים שאני לא יכול לדבר עליהם -מי שמבין מבין – ואיסמן החליט שהחקירה תעבור לרשות התחרות כדי להרוג אותה. הוא מינה את מומי למברגר שהוא מומחה למריחות וסגירות תיקים כדי להיות הפרקליט המלווה וככה זה קרה. השתלם לבני גנץ המינוי הזה".

אבי וייס סבור שאפשר לפתוח את התיק עם האנשים הנכונים: "שני הסעיפים הנוספים לא נסגרו. אם יבוא יועמ"ש או יועמ"שית שהם אנשים ישרים המבצעים את תפקידם, הם יפתחו את החקירה וימשיכו אותה".

טל רימר: נעברו עבירות חמורות לביטחון המדינה

העיתונאי החוקר טל רימר מציין כי החומרים שהועברו לחברת המימד החמישי – ומשם לגורמים מפוקפקים, הם רבים ומגוונים: "פרטי כרטיסי אשראי, צילומי וידאו של אנשים בדרכים, שיחות טלפון ועוד. אלו מאגרי מידע ענקיים שהמערכת הייתה אמורה לנתח כדי לזהות התנהגויות".

זאת ועוד, נתונים אלה לא נשארו בידי החברה בישראל בלבד אלא יצאו החוצה. "מערכת הנתונים הענקית הועברה לויקטור וקסלברג, איש מפוקפק המקורב לפוטין, שבשנת 2018 הממשל בארה"ב הטיל עליו הגבלות בגלל פשעים והלבנת הון. בעקבות זה החברה נסגרה". בנוסף, אומר רימר, שהתיק נמצא כעת בחקירה פלילית בארה"ב, מכיוון שאיש עסקים אמריקאי איתו עבדו במימד החמישי ניסה לשווק את הסטארט אפ למדינות עוינות לארה"ב ולישראל. "זה נמצא בחקירה פלילית בארה"ב בגלל השיווק של התוכנה למדינות עוינות לישראל בארה"ב. נעברו עבירות ביטחוניות של ייצוא ושיווק ביטחוני ללא אישור. כשאבי וייס פנה למשרד הביטחון ושאל האם לחברה או למי מבעליה היה רישיון לייצוא בטחוני – נאמר לו שלא".

"סגרו את התיק במחטף. יש תלונה על החלק השני והיא עדיין עומדת. אנחנו הולכים לפנות לבג"צ בנושא הזה, אנחנו שוקלים האם יש לזה תוחלת. אסור להשאיר את זה ככה, מדובר בעבירות חמורות לביטחון המדינה".

https://youtu.be/6IuGm5CZcvg

עו"ד יורם שפטל:  בני גנץ השתתף, פיזית, בפגישת המרמה במשטרה

עו"ד יורם שפטל מציין כי הפגישה בה מכרו אנשי המימד החמישי את התוכנה למשטרת ישראל, הייתה פגישה שתוצאתה ידועה מראש בגלל ניגוד עניינים מובנה. "כשהתברר לאנשי המימד החמישי מימד ההצלחה האדיר שלהם במרכאות, הם הצליחו לעלות על מיזם של מרמה. הם ניצלו את הקליקה הבטחונית שבה יד רוחצת יד והלכו למשטרה עם כל מני ניצבים ואנשי שב"כ בדימוס ואמרו להם – יש לנו מוצר על המדף – מוכן, גמור, מסודר שיושב בול על פעילות המשטרה. מצד אחד יושבים גנרלים מכהנים של המשטרה ומצד שני יושבים גנרלים בדימוס של המשטרה ושל השב"כ, וגם רמטכ"ל. נו, יש אפשרות בעולם שהם יגידו לא?"

"בני גנץ השתתף פיזית בפגישת המרמה במשטרה", אומר שפטל. "שם מסרו מידע כוזב כדי לקבל את הכסף. אמנם אין לנו פרוטוקול של הישיבה, אך הוא היה שם פיזית והוא ידע שאין שם שום מוצר מוגמר ואין שום דבר, והרעיון הוא לבוא למשטרה ו"לגנוב" ממנה כסף".

"התיק נגד רוב האנשים שישבו סביב השולחן נסגר, אבל במקרה של בני גנץ הוא אפילו לא נפתח. כנופיית שלטון החוק – הפרקליטות והמשטרה – זה הממסד הכי מושחת במדינה. בלי צל של ספק.".

עו"ד פיני פישלר, לשעבר קצין ביחידה לחקירות הונאה: זאת לא פרשה כספית, זאת פרשה ביטחונית!

"אני, כששרתתי במשטרה, לא זוכר מקרה שבו מפכ"ל משטרה מגיע לפגישה במנהל הרכש במשטרה. אין דבר כזה", אומר עו"ד פישלר. "אין קשר בין הדיווח שהם מסרו למשטרת ישראל כמי שאמורים לתת מוצר לבין הרקורד האמיתי. זה כמו לומר שיש לך תואר ראשון במשפטים ואתה מציג את עצמך כתואר ד"ר. והכי חמור – לא רק 4 מיליון שקל קיבלה החברה, היא קיבלה לידיה את מה שאמר מבקר המדינה – "הקניין הרוחני". זה ליבת המערכת".

היכן המידע מסתובב היום? "אני לא יודע האם במשרד הביטחון ידעו שהם נותנים את הקניין הרוחני. איפה מופקד הקניין היום? מי מחזיק אותו? האם לא שכפלו אותו? זאת לא פרשה כספית, זאת פרשה ביטחונית!"

מתוך הפודקאסט "שומר הסף" של גדי טאוב, 13.12.21

אורנה ישר: בני גנץ, אנחנו כאן כדי להזכיר שאתה לא הבחור הטוב. אפילו די רע. 

איך נעים בתוך צמר גפן, בתוך קופסת האתרוגים שאנחנו "הדוסים" קונים לחג הסוגות. אבל לך, בני גנץ, הכינו אחת כזאת. חמים שם.

כל אלה שתוהים למה הלכת עם גדעון סער שלא הוסיף לך מנדטים ואולי אפילו הוריד – קבלו תשובה.

הוא סגר לך את התיק, לכאורה, דרך מיארה.

נשים בצד את המעללים של האיש מהכפר הירוק.

בוא נדבר על חיילי גולני שסיכנת בצוק איתן, בוא נדבר על טקסים אלטרנטיביים שהשתתפת בהם, בוא נדבר על החיסונים שעיכבת בקורונה. היית אופוזיציה בתוך הממשלה.

סדרו לך גם סקר ממלכתי – מיליון מנדטים למחנה הממלכתי לכאורה, שהקים כאן את הקמפיין הכי מכוער וגזעני בתולדות הפוליטיקה הישראלית: ד"ר קרעי עם השרשרת כמו עבריין, גלית דיסטל צווחת, כל אנשי האופוזיציה בתמונות נלעגות ואתם, המחנה הממלכתי, בתמונות שער צבעוניות.

נזכרתי שאמרת פעם לאילנה דיין שהתפקיד של הרמטכ"ל זה להנהן עם הראש כי כולם יודעים לעשות את העבודה. זאת הסיבה שלקחו אותך למימד החמישי – כדי שהם יקבלו החלטות ואתה תהנהן.

הם גם בנו על זה שלא תשים לב לשחיתות המטורפת שהתחוללה שם, לכאורה. זאת הסיבה שמריצים אותך לראשות הממשלה, כדי שתהנהן.

הדיפ סטייט הבין שיאיר לפיד כבר לא, אז יש עכשיו מריונטה חדשה. אלדד יניב רץ בין האולפנים לעשות לך קמפיין ואתה הולך לקבל ברכות מרבנים, הכל לפי הספר.

אנחנו כאן להזכיר שאתה לא בחור טוב. אפילו די רע.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אזרח
אזרח
1 שנה לפני

בני גנץ ורם בן ברק, בחברה שלהם "המימד החמישי", העסיקו כנראה את מי שמשמש אולי כסוכן של קטר בישראל , הגנרל ג'ון אלן, ושלחו אותו מטעמם להציע לקטר את מה שמסתבר כ נשק סייבר, שהוא מאגר הנתונים של המימד החמישי, שאת מהותו מנסה התקשורת להסתיר עד היום, וגם את ניסיון המכירה שלו לקטר.
לגנרל בדימוס אלן יש קשרים עד היום עם הממשל בקטר ,עוד מהיותו מפקד פיקוד המרכז האמריקאי באזור המפרץ.
א. הווה אומר: לפי החשדות המבוססים שבתחקיר המוזכר להלן בסוף הקטע, ונצ"מ בדימוס אבי וייס, נשלח העובד הבכיר של גנץ ובן ברק ,על ידיהם , לנסות למכור מוצר החשוד כ נשק סייבר -למדינת אויב. שולמו ל אלן משכורות יפות, ו אכן נחתם ע"י קטר (בניגוד לחוק כמובן) ההסכם עם קטר על עסקה בסך 72 מיליון.
קטר היא מדינת אויב בהיותה מממנת את החמאס בעזה במשלוחי מזוודות, ומממנת את תחנת ההסתה האנטישמית אל-ג'זירה.
ב.הדבר נעשה ללא היתר מ-אפ"י הגוף במשרד הביטחון הממונה על יצוא ביטחוני ,
והחוק קובע על פעולות כאלה עונש מאסר של 10-15 שנה.
בני גנץ השתמש בסמכותו כשר הממונה, כדי לתקן תקנה הפוטרת את פעולת הייצוא הזאת מהצורך לקבל אישור מ אפ"י, ובכך לכאורה לפטור את עצמו מעונש מאסר.
ג. השותף הבכיר במפלגתו של גנץ, גדעון סער, קיבל ערבות של מיליונים מהמיליונר מרק שיינברג שהוא איש שמאל קיצוני, וניתן לראות זאת מכך ששיינברג נתן ערבות גדולה להקמת /לתיחזוק מפלגות ערביות לאחרונה ,
וכן נתן תרומה בת 3 מיליון שח לארגון "מפקדים למען ביטחון ישראל", ארגון פרוגרסיבי המקורב לאהוד ברק ופעל ב2015 להפלת נתניהו, ובמחאה נגד הרפורמה המשפטית.

כל הנ"ל לקוח מ המקורות הבאים:
א. האתר של נצ"מ אבי וייס, טלקום ניוז.
ב.האתר news1.
ג.הרצאת היוטיוב של פורום קפה שפירא ,בה מארחת השופטת בדימוס שלי וולאך ,את התחקירן על הקליקה הפרוגרסיבית ,הרצאה מלאה במידע חמור שנקראת "לא לפני השינה".

בני גנץ ורם בן ברק, בחברה שלהם "המימד החמישי", העסיקו כנראה את מי שמשמש אולי כסוכן של קטר בישראל , הגנרל ג'ון אלן, ושלחו אותו מטעמם להציע לקטר את מה שמסתבר כ נשק סייבר, שהוא מאגר הנתונים של המימד החמישי, שאת מהותו מנסה התקשורת להסתיר עד היום, וגם את ניסיון המכירה שלו לקטר.
לגנרל בדימוס אלן יש קשרים עד היום עם הממשל בקטר ,עוד מהיותו מפקד פיקוד המרכז האמריקאי באזור המפרץ.
א. הווה אומר: לפי החשדות המבוססים שבתחקיר המוזכר להלן בסוף הקטע, ונצ"מ בדימוס אבי וייס, נשלח העובד הבכיר של גנץ ובן ברק ,על ידיהם , לנסות למכור מוצר החשוד כ נשק סייבר -למדינת אויב. שולמו ל אלן משכורות יפות, ו אכן נחתם ע"י קטר (בניגוד לחוק כמובן) ההסכם עם קטר על עסקה בסך 72 מיליון.
קטר היא מדינת אויב בהיותה מממנת את החמאס בעזה במשלוחי מזוודות, ומממנת את תחנת ההסתה האנטישמית אל-ג'זירה.
ב.הדבר נעשה ללא היתר מ-אפ"י הגוף במשרד הביטחון הממונה על יצוא ביטחוני ,
והחוק קובע על פעולות כאלה עונש מאסר של 10-15 שנה.
בני גנץ השתמש בסמכותו כשר הממונה, כדי לתקן תקנה הפוטרת את פעולת הייצוא הזאת מהצורך לקבל אישור מ אפ"י, ובכך לכאורה לפטור את עצמו מעונש מאסר.
ג. השותף הבכיר במפלגתו של גנץ, גדעון סער, קיבל ערבות של מיליונים מהמיליונר מרק שיינברג שהוא איש שמאל קיצוני, וניתן לראות זאת מכך ששיינברג נתן ערבות גדולה להקמת /לתיחזוק מפלגות ערביות לאחרונה ,
וכן נתן תרומה בת 3 מיליון שח לארגון "מפקדים למען ביטחון ישראל", ארגון פרוגרסיבי המקורב לאהוד ברק ופעל ב2015 להפלת נתניהו, ובמחאה נגד הרפורמה המשפטית.

כל הנ"ל לקוח מ המקורות הבאים:
א. האתר של נצ"מ אבי וייס, טלקום ניוז.
ב.האתר news1.
ג.הרצאת היוטיוב של פורום קפה שפירא ,בה מארחת השופטת בדימוס שלי וולאך ,את התחקירן על הקליקה הפרוגרסיבית ,הרצאה מלאה במידע חמור שנקראת "לא לפני השינה".

שליחות
שליחות
1 שנה לפני

שאלה, מה ההבדל בין רכישת הצוללות, רכישת מליוני חיסונים יותר נכון חיסולים, העברת ד.נ.א של אזרחי ישראל והפיכתם למעבדת ניסויים. כפיית חיסונים בדרכים מניפולטיביות של משרד הבריאות וממשלת ישראל שבראשה עמד ביבי נתניהו , למימד חמש /בני גנץ. התשובה אין הבדל שניהם ותוסיפו את לפיד ובנט וכל האחרים שייכים לאותה אג׳נדה- האליטה, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, אלומניטים ואולי יש להם עוד שמות…
אנשים יקרים , הם כולם מושחתים ! ואם לא שמתם לב לא משנה מי המנהיג הנבחר וממשלתו הם עושים את אותו הדבר בדרך שונה! ״ אותה גברת בשינוי אדרת״ . הגיע הזמן שנתעורר ונבין אין לנו מנהיג/ים , ממשלה , קואליציה, אופוזיציה שבאמת דואגת לאזרחיה! מתי תבינו זאת ? מתי העם ידרוש חוקה ! חוקה שתגן על אזרחי המדינה . על זכויותיהם , על רווחתם הכלכלית , חברתית וביטחונית . מתי ? ריבונו של עולם.מתי העם ידרוש את מה שמגיע לו בזכות ! החופש לחיים בגן עדן עלי אדמה שקיבלנו מאבאמא אלוהים. עד מתי נאפשר להתעלל בנו ???
ומשהו קטן לבני גנץ . האמנתי לך/בך כמו הרבה אחרים/ות שאתה זה שתביא לנו את השינוי המיוחל. הכל השתנה אצלי והבנתי שאינך שונה מנתניהו וכל השאר ברגע ששלחת חיילים וחיילות להתחסן!!! הבנתי שאתה חלק בלתי נפרד מהאג׳נדה !!! חבל !!!

חדוה
חדוה
1 שנה לפני

ואוו כמה פרשיות עומדות להתגלות ולצאת החוצה בתי הכלא יהיו מלאים בפוליטיקאים מושחתים מחכה לימים האלה בקוצר רוח

יוסף חי לוי
יוסף חי לוי
1 שנה לפני

העניין סגור נגופים החוקרים לא יחקרו והגופים המכאיעים יכריעו לטובת עצמם נמשחק מכור מראש, צריך גופים חסויים מבחוץ לחקור באופן חשאי ולהביא את העניין בפני גופים שאינם קשורים כלל לבתי המשפט בארץ

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום