חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש דבר אחד שהימין יכול ללמוד מהשמאל

מחבר הספר "ההיסטוריה של העם הפלסטיני", הסאטיריקן אסף וול, בראיון עם אלעזר שטורם על סאטירה, קריאיטיב והומור בימין, איך זה קשור לשמרנות ולמסורת והאם יש משהו שאסור לצחוק עליו?

שתפו :

פלאש 90

איש הקריאיטיב, הסאטירקן ומחבר הספר "ההיסטוריה של העם הפלסטיני", אסף וול, מגיע לראיון עם אלעזר שטורם כדי לענות אחת ולתמיד למה השמאל הודף את המחנה הלאומי ביצירתיות, בסאטירה ובהומור: "עד עכשיו די הפסדנו למחנה היריב. המחנה הלאומי הוא יותר מסורבל בכל מה שנוגע לתגובה מהירה, קריאיטיב, אפקטים תודעתיים ובכלל כל נושא השיווק והאומנות נשלט ביד רמה על ידי השמאל".

"ההסבר הקלאסי הוא שהציבור הלאומי הוא יותר מסורתי", אומר וול, "גם בחינוך למחשבה פתוחה ולתעוזה, לספקנות ולביקורת, כל אלה פחות מאפיינים ציבורים מסורתיים ושמרנים. אנחנו מדברים בהכללה. אפרים קישון היה חזק בצד הלאומי, למשל. באופן כללי זו הסיבה. אם מישהו יוצר במסגרת ההלכה, לדוגמא, הוא מאוד מגביל את עצמו. בציבור המסורתי יש מאפיין של 'מה יגידו'".

לזכותו של המחנה הלאומי אומר וול: "כשאני מעלה רעיונות, גם האנשים המיליטנטיים כלפי המחנה השני – פתאום נרתעים שלא צריך להעליב. הפגיעה בזולת, וזה אני אומר לזכותם, יש לו הרבה יותר בלמים".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

כיצד ספירת העומר מסייעת לנו להיות אנשים מתונים וסבלניים יותר?

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום