איש הקריאיטיב והסאטירה, אסף וול מסביר מה ההבדל בין הימין לשמאל בחשיבה יצירתית כדי להעביר מסר: "בכל מקום שמצריך חשיבה שהיא מחוץ לקופסה, למשוך תשומת לב כדי לקנות את הזמן של האנשים שאתה פונה אליהם, אתה לא יכול להיות בנאלי ולהיות משהו שהם כבר ראו. זה לא שמולנו עומדים אנשים כל כך טובים, הם עושים דברים די אידיוטים".
וול: "מיצג השפחות למשל מושך המון תשומת לב כי הוא מאוד שונה למרות שזה לא מאוד מקורי. בהפגנות שבהן כל אחד לובש משהו שונה, פתאום זה מושך את העין. יהיו אנשים שיגידו שזה לא משנה איך אתה מנגיש את המסר, וכל הפרובוקציות הן קישוטים וזה ממש לא נכון. אם אדם רוצה שיקשיבו לו הוא צריך לתת לקהל שלו ערך מוסף".
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV
דנה ורון על תהליך התשובה: כמו בזוגיות – אני בוחרת באלוקים בכל פעם מחדש
אין חכם כבעל ניסיון