Search
Close this search box.

סילוקה של נטלי דדון – ההיבט המשפטי

נטלי דדון סולקה השבוע ממסעדה בתל אביב על רקע דעותיה הימניות. עו"ד זיו מאור מארח את עו"ד גיא בוסי, מומחה למשפט חוקתי ומנהלי, שמנתח את האירוע מההיבט המשפטי, ומסביר מדוע מיצג השפחות אירוני במיוחד על רקע רחובות העיר הכי ליברלית בישראל

תגיות

שתפו :

Photo by Tomer Neuberg/Flash90

אירוע מטריד קרה השבוע בתל אביב, כשבעל מסעדת "נינה" גירש את נטלי דדון מהמקום בבושת פנים תוך שהוא מקלל אותה ומזכיר את מוצאה – הכול בשל דעותיה הימניות.

עו"ד גיא בוסי מבהיר כי המעשה אינו חוקי – "החוק אוסר על אפליה במתן שירותים מחמת השקפה". לגבי הארומה הגזענית שנודפת מהאירוע – "המילים שבעל המסעדה הוציא מהפה הן בוטות בכל קנה מידה – גזענות טהורה. זהו חלק מהשסע". כמו כן, נעשתה כאן עבירה על חוק נוסף – "איסור לשון הרע" – בשל הגידוף בציבור.

מלבד העניין המשפטי, המקרה הזה מצטרף לשורת אירועים אחרים, כמו ביטול הופעתו של הזמר אריאל זילבר בטקס "פרס ישראל", שמצביעים על תופעה חדשה: ידוענים שיצאו מהארון הימני והצהירו את דעותיהם בפומבי, משלמים על כך בפן המקצועי ומאבדים פרנסה. לדברי עו"ד בוסי, "לא ניתן להתייחס לכך משפטית, אלא רק חברתית. בישראל יש כעת שריפת אסמים בידי סוכני כאוס".

עוד התייחס בוסי למיצג השפחות: "מגוחך שהוא מתקיים דווקא בתל אביב –  עיר שבעשור האחרון, שברובו היה בשלטון נתניהו, עלתה מהמקום ה-18 לראשון כ- "Gay friendly" ".

צפו בראיון המלא

אלוף במיל׳ גרשון הכהן: מדוע ישראל חייבת להתחיל לייצר תחמושת בקצב מואץ?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום