חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"גם בקורונה אמרו שהחרדים מפיצים מחלות. תמיד אנחנו אשמים"

הפעילה החברתית החרדית עדי רפאלוביץ' מצביעה על הצביעות בתלונות על התקציבים לחרדים אבל כיצד הכל עבר חלק כשחילקו מיליארדים למנסור עבאס. צפו בראיון עם יגאל מלכה

שתפו :

בריטואל הקבוע כשהחרדים בממשלה, עם התקרב אישור התקציב מתרבים המתלוננים בתקשורת וברשתות החברתיות על התקציבים שמקבלים החרדים לישיבות ולמוסדות הדת.

לפעילה החברתית החרדית, עדי רפאלוביץ', כבר נמאסה המסורת הזו: "זה התחיל בקורונה שאנחנו מפיצים מחלות. משהו במראה ובחזית מעורר אנטגוניזם. אם הכלכלה תיפול זה החרדים, הכל זה החרדים, אנחנו תמיד אשמים. אני מלמדת גם בבתי"ס חילונים. אתה יודע איזה מגרשים יש להם? למה הילד שלי לומד בקרוואנים ובמבנים שבורים? מה ביקשנו? לאזן בין הילד החרדי לחילוני? 53 מיליארד לעבאס זה בסדר. מיליונים למצודה של נפתלי בנט זה בסדר".

"לא בא לנו להתנצל", היא מסכמת בראיון ליגאל מלכה, "אני עובדת, משלמת מיסים, ורוצה לקבל מה שמגיע לי בזכות ולא בחסד".

צפו בראיון באולפן ערוץ TOV

 

אכיפה בררנית בפייסבוק: מחקה פוסט תמיכה בחרם על ״אנג׳ל״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אחת שנמאס לה
אחת שנמאס לה
11 חודשים לפני

ואכן הפצתם, העסקונה שלכם, סחטה מהממשלה היתר להתכנס בקבוצות של 10, כדי שתוכלו לעשות מניין, ושם נדבקתם זה מזה בשרשרת, והדבקתם ועוד איך, ואיך נשכח את השיירה האווירית מניו יורק, בעוד שכל העולם בסגר הרמטי. זיכרון קצר? שקרים? בושה!!!!

אילן
אילן
11 חודשים לפני

להזכירך – שר הבריאות מהאגודה, במקום לפעול לבידוד ישראל מהעולם, דרש לפתוח את השערים ולהביא אלפי חולים חרדים מכל העולם (בעיקר מניו יורק) לארץ ללא כל ניסיון לבודד את החולים, מתוך מחשבה אותה הגה בגלוי כי מייד המשיח מגיע ולכן אין כל צורך לעשות משהוא בכלל. השר בעצמו עבר על חוקי המדינה בהתקהלות לא חוקית.
אם היה שר בריאות נורמאלי, היינו יכולים להיות כמו ניו זילנד, שלא נפטרו אצלם חולים, ולא היו במדינה סגרים.

מיכאל ב
מיכאל ב
10 חודשים לפני
הגב ל  אילן

כמי שעוקב אחרי מצב הקורונה באתרים בינלאומיים מוסמכים אני חייב לציין שמצבנו היחסי לעומת מרבית מדינות אירופה בזמן אותו שר בריאות חרדי ומנכ"לו היה הרבה יותר טוב מאשר בתקופה שאחריו! לדוגמא: היו לנו מחצית הנפטרים (למאה אלף) מאשר בשבדיה וירדנו ל 1.4 עובדות יותר חשובות מאגדות

דפנה
דפנה
10 חודשים לפני

המחלות של המטורללים מסוכנות באמת. כשמם הם חילו… חולניים עם ריסוק זהות וערכים שידרשו מליונים כדי לנסות ואם בכלל לשקם אותם.

מיכאל ב
מיכאל ב
10 חודשים לפני

אני זוכר שבכל כתבה על הקורונה הכניסו תמונות של חרדים גם כשהכתבה עצמה סיפרה על התפשטות המחלה בתיכון חילוני בירושלים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום