חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יאיר גולן: "החרדים הם אוכלוסיה טפילה במדינת ישראל"

אחרי שזיהה תהליכים מתקופות אפלות כאשר היה עדיין בצבא בתפקיד סגן הרמטכ"ל, ח"כ לשעבר יאיר גולן חוזר לזהות תהליכים - הפעם אצל החרדים

שתפו :

אבשלום שושני, פלאש 90

הבוקר התייחס ח"כ לשעבר יאיר גולן לדבריו של ח"כ אייכלר בנוגע לאמירתו של נתניהו על כך ש"הקב"ה לא תמיד הגן עלינו". 

"למה להתגולל על אייכלר? בסה"כ אמר את שהוא מאמין בו. אמנם, זו דעת שוליים, אבל זו דעתו אותה ביטא ביושר. לא ברור על מה מלינים קיש, וולדיגר וחבריהם. אתם הכנסתם אותם לממשלה, אתם נתתם להם כח שלטוני אדיר, ואתם, בתאוות השלטון, השחיתות והנקם שלכם, ממשיכים בשותפות הזו. תלינו רק על עצמכם".

לאחר מכן, עלה לשידור האלוף לשעבר גולן ב"כאן רשת ב" והמשיך את דבריו מהבוקר: "אי אפשר לקיים אוכלוסיית ענק שגדלה במהירות, אוכלוסיה טפילה במדינת ישראל", אמר, "החרדים הביאו אותנו לנקודת ההכרעה – האם במדינה הזאת יש שוויון זכויות ושוויון חובות?"

 

 

גולן אף האשים את רה"מ נתניהו ש"נתן לחרדים כוח שלטוני ובחר לכרות איתם ברית. קורא לעצמו 'המחנה הלאומי' למרות שהם בבירור 'מחנה אנטי לאומי'. נתן להם תפקידי שרים ותקציבי עתק וכל מה שנשאר זה להלין על נתניהו עצמו ועל שותפיו שבחרו באנשים האלה לתת להם כח בלתי סביר".

 

שעות ספורות לאחר דבריו של גולן, הגיש ארגון "בצלמו" בקשה לחקור בחקירה פלילית את גולן לאור דברי ההסתה.

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

צודק כמו כל טפיל נשאב ממך הכל ואז נזרוק אותך לכל שאר האדיוטים השימושיים

גולן
גולן
7 חודשים לפני

לא נעים להודות, כי בסה"כ גולן באמת יצור מבחיל, אבל יש מעט צדק בדבריו. מעט, כי בעבר מפלגות חרדיות ישבו גם בממשלות שמאל, והשמאל שותף מלא לפשע ההשתמטות ההמונית. וכל זה לא בא לטשטש את העובדה שהשמאל האנטי-ציוני והאנטי-שמי של גולן ישבו בחדווה, בשמחה ובששון עם האחים המוסלמים, רוצחי יהודים ואויבים מוצהרים. שמאל של גולן גם לא מסתיר את נכונותם שוב לשבת עם מחבלים ומהללי רוצחי יהודים אם זה מה שדרוש לחזור לשלטון. טוב, מזהה תהליכים או לא, האיש גם מושחת וגם מטומטם.

דני ברק
דני ברק
7 חודשים לפני

מה שונה פציפיסט תל אביבי (בן של פריבילגים עשירים אולי שלא רואים את פשוטי העם ממטר) מחרדי??? אני אגיד החרדי לא מתגייס מטעמי אמונה והפצחפיסט מטעמי אגואיזם והשתמטות נטו !!!

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני
הגב ל  דני ברק

חוצפן. יש לך מספרים כמה תל אביבים מתגייסים וכמה חרדים מתגייסים?

אישאא
אישאא
7 חודשים לפני

יאיר את המיץ של הזבל אדם קטן ועלוב

Subs
Subs
7 חודשים לפני

כשהגמל לא רואה את דבשתו. אז הנה כמה עובדות. רוב החרדים עובדים גם עובדים (55% מהגברים ו-80% מהנשים), ולכן גם משלמים מיסים (מעבר לזה שיש מיסים שכולם משלמים, כמו מע״מ). חרדים משרתים בצה״ל בשלל תפקידים ואחרים עושים שירות לאומי. יש ארגוני חסד רבים שהוקמו ומתופעלים על ידי חרדים ופועלים למען כלל האוכלוסיה, כמו גם התנדבות רבה בארגונים כדוגמת מד״א. שלא לדבר על ארגונים כמו חב״ד, שעושים שירות אדיר, לא רק בתוך גבולות המדינה, אלא גם מחוצה לה. אולי יש מקום לשיפור בכל הנוגע לעבודה ושירות צבאי בקרב האוכלוסיה החרדית, אבל אסור בתכלית האיסור להעלים את התרומה העצומה שלהם למען המדינה, כמו שעושים מזהה התהליכים השפל, יאיר גולן, ואחרים בחוגים הרדיקליים, האנטישמיים והמסוכנים של השמאל.

יהודי
יהודי
7 חודשים לפני

למה הוא לא אומר את זה על הבדואים?מפחד?

*+*
*+*
7 חודשים לפני

האם יש עוד אדם נורמלי כלשהו שלא "שם זז.." על טיפוס אפל ומטומטם ששמו יאיר גולן? איחולי עבורו שיזכה לעוד שנה.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום