חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יאיר גולן: "אני קורא לעשות גם דברים בלתי חוקיים"

סגן הרמטכ"ל לשעבר וח"כ לשעבר יאיר גולן, קורא לבצע מרי אזרחי לא חוקי

שתפו :

יונתן שאול, פלאש 90

"מול הניסיונות לחיסול הדמוקרטיה הישראלית, אנחנו נציב התנגדות אזרחית חד משמעית ברורה. אם צריך להגיע למרי אזרחי רחב היקף ובלתי אלים זה מה שאנחנו נעשה. אני קורא כאן במסגרת הסביר ובלי לנקוט באלימות, לעשות גם דברים בלתי-חוקיים". דברי גולן בראיון ב"חצי היום" לאסתי פרז. המראיינת תהתה על כוונתיו: "מה זה במסגרת הסביר לעשות דברים לא חוקיים? אם זה לא חוקי, אז זה לא חוקי".

גולן: "ואם במאבק על הדמוקרטיה הישראלית, צריך לעשות דברים שהם כל כולם, אני מדגיש לא אלימים. אך נמצאים בהחלט גם בשוליים של החוק – אין מנוס אלא לעשות זאת".

ח"כ מהליכוד, משה סעדה, הגיב לאותם דברים. "אני קורא כאן ליועמ״שית, במסגרת הסביר, לזמן לחקירה ולהעמיד לדין את יאיר גולן על המרדה".

מי שכבר הגיש מכתב רשמי ליועמ״שית, כנגד דברי גולן, היה ח"כ ‏ אוהד טל מהציונות הדתית. במכתב  שכותרתו "דרישה לזימון מיידי של חכ"ל יאיר גולן לחקירה" דורש ח"כ טל  מהיועמ״שית לחקור את דברי גולן ש"מגיעים לידי מעשים בשטח", כתב ח"כ טל. 

לפני המחאה האלימה על יד ביתו של שר המשפטים, יריב לוין  במודיעין עוד קודם לכן נעצר בתחילת השבוע פעיל השמאל איציק מדינה שנחשד שבכוונתו לבצע פעילות אלימה. 

כתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהרי: "‏שני שוטרים ממשטרת פתח תקווה הגיעו אלי הביתה היום כדי לגבות עדות על זהותו של המפגין שתקף ורדף אותי. אישרתי להם שאני מזהה את איציק מדינה בתור אותו מפגין אלים עליו דיווחתי לפני מספר חודשים. אני מודה למשטרת ישראל על ההתחשבות במצבי ופתיחת התיק ומקווה שאותו אדם אלים שניסה לפגוע בי ובתינוק שלי רק בגלל דעותיו על מקום העבודה שלי יובא לדין וההליכים נגדו ימוצו". 

בשעות הערב פירסם הכתב הפוליטי של ערוץ 14, מוטי קסטל: "לאחר תלונות ודרישות הליכוד: המשטרה פתחה בבחינת דבריו של יאיר גולן טרם פתיחת חקירה פלילית. הדברים עברו לצוות לטיפול בהסתה לאלימות בראשות תנ"צ שלומית לנדס. המשטרה בוחנת גם דברים שאמר אהוד ברק".

אהוד ברק הגיב לאותה חקירה מסתמנת: "זה לא חשד להמרדה. זה נסיון הפחדה פוליטי מהזן הירוד הנהוג במשטרים רקובים. נסיון להפחיד את יאיר, אותי ואתכם. אז יש לי חדשות לנתניהו ובן גביר: אנחנו לא מפחדים מאף אחד ומשום דבר ונמשיך להאבק נגד הנסיון לרסק את מערכת המשפט ולדחוק את ישראל אל מחוץ למשפחת הדמוקרטיות. ניאבק – ובסוף ננצח".

‏ח"כ מהמחנה הממלכתי חילי טרופר: "קריאותיהם של ברק (מרי אזרחי) ויאיר גולן (להשתמש באמצעים בלתי חוקיים) מסוכנות ללכידות הפנימית של מדינת ישראל ואני חלוק עליהם עמוקות. דרכם של ברק וגולן מרחיקה במקום לקרב, מפרקת במקום לבנות".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יעקב ל
יעקב ל
10 חודשים לפני

להכניס אותם מיד לכלא

אור וגם נשאר בינתיים… במימד הרביעי… ומה יילד יום??
אור וגם נשאר בינתיים… במימד הרביעי… ומה יילד יום??
10 חודשים לפני

יצא המרצע משק החארא של הפופוזיציה מעתה יום-יום תכבלו את החדא שאתם מבשלים

א.ש
א.ש
10 חודשים לפני

יאיר גולן היקר. בחרותך מבישת את עברך. הפסק לשרוף את האסמים. אינך מבין ש"אביב ערבי" אצלנו הוא סוף הדרך. לא קץ הדמוקרטיה אלא קץ המדינה על יושביה.מרי אזרחי פירושו חיסול כל הדבק המועט שעדיין מדביק אותנו זה לזה. חיסול היכולת של הצבא לתפקד ופתיחת כל הדלתות לפני הצרים עלינו לכלותנו. כן ממש לכלותנו. כולל אותך ומשפחתך וכל חבריך הלוחמים למען הדמוקרטיה.

האריה השואג. אליעזר הצלם.jpg
רפאל
רפאל
10 חודשים לפני

רק מלחמה בין הציבור הימני והשמאלני תכריע את השקר הגדול שהציבור חי בו כיום שליטה מוחלטת של השמאלנים חייבת להיפסק מייד אחרת עם ישראל בסכנה

דוד
דוד
10 חודשים לפני

מה יקרה אם מישהו יעשה מעשה לא חוקי ויעיף סטירת לחי מצלצלת לשוטה הזה יאיר גולן?
תשובה: אין בעייה הוא בקש את זה.

איציק
איציק
10 חודשים לפני

יאיר גולן הוא צנון רקוב שמקומו בכלא

טרובדור
טרובדור
10 חודשים לפני

אין דבר יותר חוקי ממרי לא חוקי נגד הדיקטטורה. לחרדים לא אכפת. הם רגילים לחיות בדיקטטורה של הרבנים והעסקנים. לביביסטים לא אכפת, כי זו כת ענקית של חסרי חוט שדרה, שזקוקים לדמות אב עוד מימי ז'בוטינסקי ואז בגין ואריק שרון ושנים רבות ביבי. הם עדר של זאבים בעור כבש הזקוקים לרועה אלים ומסית שייקח אותם לתהום הלמינגית ולאובדן והחורבן אליהם הם משתוקקים. כי כשהכול יהרס לא ירגישו נחותים ופחות חכמים מהחלק המוצלח של החברה הישראלית, כמו שהרשתות החברתיות העניקו במה לעילגים, לשונאים, למסיתים ולמלאי רגשות הנחיתות.

יוסף
יוסף
9 חודשים לפני

מעניין לראות מי הראשון שישבור לו את העצמות שלא יוכל לבר ולהסית יותר

חנן
חנן
9 חודשים לפני

חבורת עבריינים שאמורה להיות בכלא, זה יקרה, אם לא היום אז מחר, אבל שיהיה לכם ברור אתם תזכרו לרע לדיראון עולם, לא נשכח נספר את בגידתכם בישראל וביהדות מדור חדור.

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

9
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום