Search
Close this search box.

איך יתכן שישראל מספקת חשמל וסיוע לעזה?

תושבת עוטף עזה סמדר סגל, בראיון ליגאל מלאכה על ההתמודדות של יישובי העוטף עם מבצע "מגן וחץ", ועל העיתוי המוצלח של ביצוע המתקפה היעילה על הג'יהאד האסלאמי

תגיות

שתפו :

צילום: פלאש 90

סמדר סגל מעוטף עזה מספרת על המצב מנקודת מבטה כתושבת האזור שסופג בימים אלו מטחי ירי כבדים מעזה. סגל מביעה תמיכה מלאה בכוחות צה"ל וראשי מערכת הביטחון, על אף המחיר שאותו היא נאלצת לשלם בתמורה להפצצות של חיל האוויר, והיא מקווה שהפעם תועיל התגובה של ישראל עבור זמן ארוך יותר מכמה חודשים של שקט מכיוון הרצועה.

סמדר אמנם מרוצה מהעיתוי ומאופן הביצוע של הסבב הנוכחי אך עם זאת היא מאוכזבת מהיחס הטוב שישראל ממשיכה להפגין כלפי תושבי עזה ומלינה על כך שהחשמל ברצועה ממשיך לפעול כרגיל גם בעיצומם של שיגורי רקטות. יתר על כן, היא מזכירה כיצד מנצלים הארגונים את משאבי הסיוע ההומניטרי שהמדינה מכניסה לרצועה – לצורכי טרור ממש.

צפו בראיון

מדוע החמאס לא לוקח חלק בסבב הלחימה?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שלמה
שלמה
1 שנה לפני

זה מחזק את הדעה שהשלטון במדינת ישראל, בין ימין ובין שמאל הוא מושחת מיסודו ולא מעוניין באמת לנצח את האוייב. השלטון הישראלי משתמש באזרחי ישראל כבני ערובה לצרכים פוליטיים, ולצרכי פיתוח נשק, ולמעשה השלטון מעוניין בקיומו ושימורו של האוייב הערבי לנצח.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום